keskiviikko 18. maaliskuuta 2015

Mä mietin miksi tyhmät ovat varmoja / Ja miksi fiksujen varpailla on painoa / Mä mietin niitä mimmejä minimekoissa / Tyrkkyjä kiinni rahamiesten hihoissa.


HEi taas!:)
Ai, että tuota aurinkoa oikeesti<3_<3
Ihan erilailla energiaa ja fiilistä kun joka aamuherää siihen kun auringon valo tulee sälekaihtimien välistä sisälle. Muutenkin tuntuu että kaikki ihmiset on niin paljon paremmalla tuulella kun viimein saadaan tännekin vähän valoa. Mulla oli tänään vapaapäivä ja käppäiltiinkin kaverin kanssa ympäriinsä kaupungilla ensin käytiin kahvittelemassa ja sitten pyörittiin kaupoilla sekä kirpparilla ja lopuksi käytiin vielä nappaamassa mulle asukuvat!:) Kiitos vielä Jossulle näistä kuvista<3
On niin ihana päästä taas ottamaan kuvia auringon valossa!

Tänään avasin myös kevät takkikauden! Ekaa kertaa uskalsin lähteä liikenteeseen ihan ohuessa kevät takissa ja onneksi lähdin sillä auringossa ollessa tuossa ohuessakin takissa tuli kuuma! Halusin myös pitkästä aikaa laittaa päälle hameen ja polvisukat ja päätin yhdistää ne tuohon v-kaulaaukkoiseen neuleeseen. Itse kyllä viihdyin asussa hyvin, oli niin kevät fiilis! Aamulla auringosta innostuneena kiharsin myös hiukset pitkästä aikaa, kivaaa vaihtelua aina siihen mun ainaiseen suoraan fledaan.

Niinkuin mainitsin aiemmissa postauksissa miten leikkaukseni lähestyy, niin minulle siis ollaan tekemässä alaleuan siirtoleikkaus. Mulla on sen verran paha purentavika, että alaleukaa täytyy leikkauksella siirtää eteenpäin. Tämän leikkauksen takia mulla on myös ollut nämä hammasraudat nyt parivuotta, sillä tuota leukaleikkausta ei voida tehdä ennen kuin hampaani ovat suorat. Kuitenkin niinkuin mainitsin leikkauksen tosiaan piti olla 30.3... No tänään mulle sitten soitettiin lääkäristä, että leikkaus siirtyy, koska silloin ei ole leikkauspöytää vapaana?! Anteeks nyt vaan mutta eikös ekana kun ihmiselle varataan leikkaus aika pitäisi tarkastaa, että onkohan mahdollinen leikkauspöytä myös vapaan?! Ihan älytöntä touhua vaan välillä varsinkin kun ekan kerran leikkausta suunniteltiin jo viime syksyllä... Nyt ei auta odottaa kuin perjantaihin, että saan tietää uuden leikkauspäivämäärän... Harmitus on vaan suuri koska oon odottanut tätä leikkausta niin kauan ja nyt se vaan tuntuu siirtyvän ja siirtyvän... Pitää toivoa, ettei päivä paljoa siirtyisi ja saisin tämän operaation pikkuhiljaa päätökseen..

Mutta tämmöstä se elämä vaan on välillä ja asiat ei koskaan tunnu menemän kun on suunniteltu.. :D 
Ja vaikka tuo uutinen harmittaakin oli mulla äsken toinen kaveri tässä käymässä ja juttua kyllä taas riitti pitkästä aikaa paljon, että vaikka huonoja uutisia tuli niin ei niistä auta ärsyyntyä, kun ei se sitä asiaa yhtään eteenpäin vie. Huippu vapaapäivä mulla silti oli!:)

Höh, nyt harmittaa kun vikaks asiaks jäi vähä ei niin ilonen juttu, mutta semmostapa tämä elämä välillä vaan on ja pieni vastoinkäyminen hän koko hommeli on aina vois olla jotain pahempaa!
Nyt lähdenkin heittämään vielä ilta salin, joten
Adios amigos<3

4 kommenttia:

  1. Ihanan romanttiset kuva.Sinne on todenäkösesti tullut joku kiirellinen tapaus ja siksi sun leikkaus aikaa ollaan siirretty.Toivottavasti et joudu odottamaan kauaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 niin kyllä mäki veikkaan ihmettelen vaan miks ei voi suoraan kertoa koska tottakai mä ymmärrän jos joku hengenvaarassa menee mun ohitte:D niin toicottavasti ei tässä muuten mutta mulle ei vaan sovi enää yhtään myöhäsempi ajankohta täytyy vaan toivoa parasta että pääsen sinne nopeasti!

      Poista
  2. Voi mitä kuvia taas Saara <3 Toi sukat ja saappaat yhdistelmä on tooosi ihana :)!
    Ompas tosi ikävää, että sun leikkausaikaa on jouduttu tollain siirtämään.. Kyllähän se leikkauspöydän vapaana olo on se, mikä pitäis aina ekana tarkistaa :D Toivottavasti saat ajan pian<3!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos taas paljon emilia<3 Kiva kuulla et tykkäät tuosta sukat ja saappat yhdessä sillä se on mun yksi lemppari yhdistelmä!! Niinpä tuntui vähän erikosielta miten sitä ei voinutkaan sittne olla... Onneksi nyt sain sen uuden ajan eikä se siirtynytkään niin paljoa vaan hoitaja löysi mulle uuden ajan!:))

      Poista