perjantai 13. maaliskuuta 2015

Mitä sä teet kun katsot mua se ohi ei mee / toisinkuin muut katseet joita niin pelkään

Hei vaan ja heti alkuun oikein ihanaa viikonloppua!:)
Tää viikko tuntui jotenkin ihan superpitkältä ja tänään kun tentti loppui ja lähdettiin auringon paisteessa ajamaan kotiin oli jotenkin ihan todella hyvä fiilis, että viimein perjantai!
Sain myös siskon suostuteltua ottamaan mulle muutamat asukuvat ja ite kyllä oon tosi tyytyväinen näihin kuviin jotenkin, kiva viimein saada muitakin asukuvia kuin porukoiden pihassa otettuja. Itseasiassa innostuin niin paljon, että kuvattiin kaksi asua kerralla. Jos joku muistaa niin sanoin kun tilasin nuo nahkahousut, että mulla on tuhat ja yksi ideaa yhdistää ne päässäni. No nyt kuvattiin kaksi täysin erilaista yhdistelmää sitten. Otetaan kuitenkin näin perjantaihin tämä hieman juhlavampi look, kun yhdistin nahkahousut kimonoon, korkeisiin korkoihin ja isoon lierihattuun:


Tuo kimono on vähän harmillisestikin unohtunut täysin kaapin perällä, mutta jotenkin mulla tuli heti nuo housut saatua idea yhdistää nuo housut tuohon kimonoon. Tänään oli myös täysin kevät fiilinki, joten kimonossa olevat kukat toivat edes vähän kevättä asuun!:)

Mulla on ihan sairaankiva fiilis viikonlopusta, vaikka mulla onkin koko viikonloppu töitä. Mutta jotenkin tänään kun oli vikapäivä taas hetkeen koulussa niin koulu stressi lähti taas vähäksi aikaa pois, varsinkin sen jälkeen kuin saatiin meidän tentti palautettua! Enää muutama viikko leikkaukseenki alkaahan tässä jo pikkuhiljaa jännittämäänkin, kuitenkin ennen leikkausta tässä on vielä paljon kivoja suunnitelmia, mm. elastisen keikka. Nyt kuitenkin suuntaan päiväunille, että jaksan painaa yön duunissa,
mutta kertokaa miten teijän viikko meni ja mitä tyksitte asusta?=)

Ihanaa viikonloppua teille kaikille sinne ruuduntoiselle puolelle<3

5 kommenttia:

  1. Vau, ihan mielettömiä oikeesti nää asukuvat!<3 Toi asu on niinkun just eikö melkein bueno:)
    Apua oon kauhee kun oon niin utelias, mutta mikä leikkaus sulle tulee?:(
    Aurinkoista viikonloppua ja tsemppii työyöhön<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voikiitos paljon<3 Juu ei mitään aattelin just että voisin avata koko asiaa tänne muutenkin ehkä! Mut siis mulle tehdään leukaleikkaus, missä mun leuka murretaan ja sitä siirretään eteenpäin.. Ja kiitos tsempeistä<3

      Poista
  2. Vauu ihan mielettömän upeita kuvia <33 ja mikä asu!!! Oikeasti huhuhuh <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kireet nuo sun nahkahousut, onko niissä joustoa?

    VastaaPoista