keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

tartu kädestä käteen / laula sielusta sieluun / kasta varpaat kylmään veteen / hyppää täysillä joutsenlauluun



Heivaan taas!
Nyt on tosiaan mulla kahden päivän vapaat niin kerkeän ihan rauhassa istua koneen äärelle ja vähän postailla! Mulla on tosiaan ollut nyt paljon töitä ja eilenkin vaikka menin vasta iltaan tein koko aamun ennen sitä kouluhommia. Tää kevät on mulle tosi hektinen, juuri koulun ja työn takia kun avoimen opiskelijana en saa tukia niin teen aina kolmenviikon työt kahteen viikkoon joten voitte kuvitella, ettei hirveästi vapaa aika ole plus kouluhommat. 
Kuitenkin tänään heräsin jo ihan ajoissa aamulla sillä mulla oli verikokeet aamusta. Sen jälkeen tulin tänne kotiin tekemään itsestäni vähän enemmän ihmisen näköistä, jonka jälkeen suuntasin ystäväni kanssa testaamaan uuden, kuopion keskustaan avatun pannari kahvilan! Ja suosittelen kyllä kaikille paikkaa, taidan huomenna tehdä vielä ihan omanpostausken niistä pannareista, oli ne vaan niin hyviä!
Sen jälkeen kierreltiin kauppoja, ja kyllä siellä edelleen mua kummitelee muutamat vaatteet, saa nähdä jos vielä palkkapv ne mua kutsuu luokseen niin saatanpa kassan kautta ne viedä kotiin. Muutamaa juttua oon nimittäin jo pariviikko käyny kuolaamssa, joten en usko että ne olisi hutiostoksia. Yritän nykyään kuitenkin olla ostamatta heti ekalla kerralla, ettei virhe ostoksia tulisi ja muutenkin välttää sellaista järjetöntä kuluttamista. Ja en kyllä edes muista milloin olisin virhe ostoksen tehnyt, joten miettiminen kannattaa!:)



Päällä mulla oli aika perus asua, johon toin vähä ilmetta koroilla, hatulla ja punaisella huulipunalla. Näissä kuvissa näkyy nyt toinen ostos sieltä Turusta eli tuo neule. Se löytyi Zarasta ja siinä ei ole paljon ollenkaan muovia, joten vein sen jo senki takia sovituskoppiin, neule oli niin mukava päällä, että se päättyi sitten kassan kautta kotia. Ja sen jälkeen tää neule onkin ollut mulla niin monesti päällä, että nyt jo tiedän että oli hyvä ostos. Vaikka kuvissa neule ottikin vähän tuulta alleen eikä näytä niin hyvältä, niin se istuu mulle tosikivasti ja tuo v-kaulaaukko on juuri sopivan syvä.

Mutta nyt mun pitää ruveta lukemaan ja tekemään kouluhommia, joten palaillaan,
moimoi<3

p.s eikö oo hieno kuvaustausta... ulkona tuli kuitenkin räntää vaakatasossa, joten oli pakko ottaa kuvat vain jossain missä olisi edes vähän suojaa, ehkä me kestätään nähdä noinki hieno roskakatos kuvien taustalla ja auto..

4 kommenttia:

  1. Mä rakastan tuota huivia!!! <3 Sulle sopii punainen huulipuna :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se oli kyllähyvä löytö silloin saksasta primarkista vaan parilla eurolla!! Ja kiitos<3 oonki hurahtanu täysiin punaisiin huulipuniin!:))

      Poista
  2. Hyvältä näyttävä asu!:) Ihanat nuo farkut<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 joo nuo farkut on kyllä yhdet omatkin suosikit!!:)

      Poista