torstai 16. huhtikuuta 2015

Alku vuoden asut!



Noniin siinäpä olisi tän alkuvuoden asut!
hui onko niitä oikeesti noin vähän?!:D Tosin yksin asuessa kuvaaja on vähän aina kiven alla, ja jalustan kanssa mä en ees lähe leikkimään, ei tuu mitään siitä lystistä. Jospa tässä keväällä ois enemmän aikaa ottaa kuvia ja ois joku aina kuvailemassa, ois niin kiva saaha tänne enemmänkn kuvia:) Kuitenkin kertokaa nyt teijän lempparit, mun omat lempparit on ehottomasti asut missä mulla on nuo nahkahousut jalassa, tykkäilen niistä kovin ja noista asuista mihin olen ne yhdistänyt, mutta

nyt kertokee lempparinne!

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos kommentista<3 Juu mäki tykkään noista kun onnistu nuo kuvat hyvin ku oli vähä erikuvaus paikka!!

      Poista
  2. Sulla on tosi kiva ja persoonallinen tyyli! Hmm, mietin minkä valkkaisin top1 asuksi ! Ehkä se on tuo 7, se iskee kaikista eniten ja on ehkä lähimpänä omaa tyyliä. :) Tosi kiva kun teit tällaisen postauksen, tykkään aina katsella asukuvia niin paljon niin tällaiset on minun makuun!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla, että tykkäsi, kiitost<3 näitä on ihan kiva väsätä ja itsekin aina huomaa sitten miten tyyli on mennyt aina:)) Joo 7 on kyllä yksi omia lemppareita, mietin tuota asua jo ennen kuin sain nahkahousut jpoten se jäi mieleen kus sen sitten viimein sain toteutettua!:)

      Poista
  3. Ihania asukokonaisuuksia :)<3 ihanan monipuolisia ja erilaisia <3 7 iskee muhun kaikkein eniten kuitenkin näistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<33 7iski siis suhunkin, just kirjoitin tuohon ylös, että se asu jäi myös itelleni ehkä mieluisaksi ja eniten mieleen, pörrö neule ja nahkahousut vaan toimii omaan silmään kviasti yhteen!:)

      Poista
  4. Ihania asuja! Kolmonen ja kolmetoista on mun suosikit<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon<3 jee kiva kuulla sun suosikit!

      Poista
  5. 3, 6, 15, 18 :D voit millo vaan luovuttaa mulle noi asut! :D Kaikki asut kyllä kivoi, tykkään sun tyylistä!:)

    VastaaPoista
  6. Ihania kaikki!<3 Mut ehkä lemppareita 1,3 ja 18!<3:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3kiva kuulla Emilia sun suosikit!<3

      Poista