keskiviikko 1. huhtikuuta 2015

mä heitin turhan pelon kauas pois / et sydän vihdoin jotain tuntea vois / nyt seison reunalla / mä oon aina valmiina


Hei!(:
Tässä tuleeki sitten hetkeen vikat asukuvat, tai yhdet on mulla vielä julkaisematta, mutta sitten leikkauksen jälkeen ei hetkeen tulekkaan kuvia, joten nyt laitoin tähän postaukseen enemmän kuvia, kun kerrankin onnistui ja tuli kivoja. Tänään saatiin nauttia taas ihanasta kevät säästä aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja lämmitti ihanasti:) Mun aamu alkoi ensin salilla, hyvin sain tehtyä treenin kun vedin ihan täysillä sillä nyt tuleekin 6viikon tauko urheiluun.. Sen jälkeen suuntasin kavereiden kanssa Houkutukseen kahville, jossa nautin browniesin mun viimeisenä ehtoollisena. Oli niiiin jäätävän hyvää lämminsuklaakakkua ja vanhanajanjäätelöä<3_<3
Sen jälkeen käytiin napsimassa musta nää asukuvat ja sen jälkeen siirryttiin vielä hetkeksi mun luokse hengailemaan. Oli kivaa hengaila kavereiden kansas tälleen pitemmän kaavan kautta, sillä nyt saan maata täällä porukoilla 4seinänsisällä ihan tarpeeksi.


Huuuh voin kertoa, että se huominen leikkaus alkaa jo pelottaa oikeasti... Toivotaan, että kaikki menee hyvin ja kiitos jo teille kaikille jotka ootte tsemppiviestäjä laittaneet<33
Toinen asia minkä kanssa tappelin äsken oli yhteishaku... En viime vuonna hakenut mihinkää ammattikorkeakouluun, joten nyt tuli vaan lähinnä itku silmään, kun katsoin mitkä pisteet tulee olla kaikkialle, että pääsee edes haastatteluun... Mulla tosiaan puuttui melkein kaikista vähintää se 10pistettä lukio todituksen pohjalta, joten en tosiaan tiedä mitä ihmettä mä teen.... Kaiken lisäksi se haku kone ei kysyny multa ees ylppärituloksia vaikka 100kertaa kokeilin uudestaan ja varmistin, että kaikki on laitettu oikein... Entiiä mikä mättää ku kaikkiin kouluihin mihin hain pitäs olla tiedossa myös mun ylioppilaskirjoitus arvosanat.. No eipä auta ku odottaa, että tulee lisää tietoa noista paikoista mihin hain. Pientä turhautumista siis täällä havaittavissa.. Tuo sosionomi koulutus on kuitenkin se minkä haluan suorittaa ja päästä kunnolla opiskelemaan.


Mutta päällä oli kuitenkin mitäs muutakaan kuin tuplafarkkua! Mun vakkari yhdistelmä silloin kun vaatekaappi tuntuu olevan täynnä vaan huonoja vaatteita. Mun mielestä myös tuo mun uusi takki sopii ihan ylihyvin kaikkien farkkupaitojen kanssa yhteen vai mitä ootte mieltä? Tuplafarkku asussa oli jotenkin tosikeväinen fiilis,varsinkin kun siihen yhdisti valkeat lenkkarit ja vaaleanpunaisen takin. Toivottavasti seuraavaan kerran kun pääsen pukeutumaan edes vähän johonkin muuhun kuin jump iniin ulkona on jo täysi kevät vauhdissa, onhan sentään jo huhtikuu!

mutta nyt syön vielä viimeisiä herkkuja ja sitten huomenna leikkaus!
Palataan kun olen sen verran parantunut, että kykenen teille rustaamaan kuulumisia!
Ihanaa pääsiäistä siis teille kaikille ja nauttikaa hei elämästä, täällä eletään kuitenkin vaan kerran<3

10 kommenttia:

  1. mä muistan kans viime vuonna et jompaan kumpaan yliopistoon tai amk ei tarvinnu laittaa mitään yo-numeroita! mutta kai sen niin täytyy olla :D outoa se mustakin oli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no musta vaan jännä ku hain kuitenkin 6paikkaan ja mihinkään kohti en pystynyt niitä laittaa.. Saa nähä pääsenö mihinkää ku ne puuttuu:D

      Poista
  2. Tsemppiä kovasti leikkaukseen! Toivottavasti kaikki menee hyvin ja eiköhän se mene :) Tosi kiva farkkuasu. Tykkään valkoisista kengistä älyttömästi joten nuo iskee ja tuo takki on minun mieleen myöskin. Postailehan kun kykenet taas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon<33 juu kuhan tästä pikkuhiljaa alan parantua niin eiköhn edes paripostausta ole sitten tulossa:))

      Poista
  3. Tosi kauniita kuvia<3 Kuolasin sitä sun brownies kuvaa jo aiemmin tänään igssä, nam :D Tsemppihalit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä haaveilen siitä browniesista tällä hetkellä... Kiitospaljon<33

      Poista
  4. Ooi vielä kerran tsemppiä leikkaukseen <3 kaikki menee hyvin <3 ja ah tähän asuun rakastuin täysin <3

    VastaaPoista
  5. Täältäkin onnea matkaan! Tosi kiva asu, kaikki sointuu niin hyvin yhteen ♥

    VastaaPoista