perjantai 24. huhtikuuta 2015

Mun sydän sanoo, että tän täytyy mennä näin / Tänään me tehdään kaikki oikein / Mun sydän sanoo, että sua mä oon oottanut / Tänään me tehdään kaikki oikein


Hei vaan!
Ekat asukuvat uudella leualla:'D Ha, kaipaa tosin vielä vähän harjoittelua nuo ilmeet, sillä eihän nää kasvot asetu enää yhtään samallalailla kun ennen sitä leikkausta niin mun vakkari kamera ilme ei enää toimikkaan, no eiköhän tähän totu. Tulin tosiaan tuossa muutamia päiviä sitten Lahteen ja täällä sattui olemaan jo ihan kevät sää, pääsin lähtemään ulos nahkatakissa sekä sukiksissa, ihanaa sieltä se kesä tulee!! Paitsi eilen ig:tä selaillessa porukka oli laittanut Kuopiosta kuvia, jossa oli valkoinen maa... Taidan tulla takas kotiin vasta kun ne lumet on sulanut.. Oon nyt ekaa kertaa ikinä Lahdessa ja pakko myöntää, että mulla oli kyllä niin vääränlainen kuva koko kaupungista... Siis luulin ettei täällä ole kuin betonia taloja toisen perään... Kun käytiin rauhallisella kävelyllä ympäriinsä sainkin huomata, että täällä on tosikivoja alueita ja ei todellakaan ole mikään betoni valtakunta, vaan kivasti myös vanhoja hienoja taloja löytyi. Tänne pitää kyllä tulla uudestaan sitten kun olen kunnolla voimissa ja että pystyisi käymään jossain syömässä ja vähän tehdä jotain. Käytiin kuitenkin katsomassa uusin Fast and furios, noi leffat on ihan mun lemppareita ja nyt tuo viimenenkin oli hyvä vaikka loppu elokuva meni kyllä täysin pilittäessä:'D
Pitäs kyllä enemmän harrastaa tätä matkustelua Suomen sisällä. Niin kiva aina tutustua johonkin uuteen kaupunkiin!
Nyt mulla ei kuitenkaa sen enempää asiaa,

Viettäkää oikein kiva viikonloppu

2 kommenttia:

  1. Kotimaan matkailu on kyllä oikeasti mukavaa puuhaa, Suomestakin löytyy yllättävän ihania paikkoja!<3 Asukuvat on kauniita ja sinä myös<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, pitäs enemmänkin muistaa lä'htee pikkuvapailla käymään suomessa ympäriinsä, saa sen loma fiiliksen täällä suomessakin!:) Kiitos paljon<3

      Poista