torstai 9. huhtikuuta 2015

Nyt itämeren tyttärellä / on hyvä olo sydän hellä / Nyt mieli lentää korkeallla / tän betonisen taivaan alla

-Fiilistelin kevättä ja ostin vähän tulppaaneja kotiin, ai että kun piristää kivasti kun on maljakollinen upeita kukkia esillä!


-muutamapeiliselfie siinä.. Voiku ootan sitä et oon taas noin virkee ja nääkivut+turvotus on pois..

-kevät ja aurinko<3_<3
-mun smootiekone meni taas rikki joten oon oollut ihan pulassa, mitä syön aamuisin mikä olisi yhtäyttävä kuin smootie, jotain tän tyyppistä on siis tullut nyt aamuisin syötyö. Ja jos kehun silloin joulukuussa tuota smootiekonetta niin nyt kyllä otan kehut takaisin sillä tää tosiaan oli jo toinen kerta kun kyseinen kone päätti yht äkkiä vaan lakata toimimasta....

-Silloin kun postailin muumipannarikahvilasta sanoinkin, että haluan käydä kokeilemassa jonkun överi annoksen ja sittenhän mä kävin! Jätskii, kermavaahtoa ja hilloa, voi jumpe että oli hyvää <3_<3

- Rakaskummipoika siinä<3


Tää postaus löytyikin luonnoksista joten näiden kuvien voimin ajattelin viimein tulla tännekkin vähän moikkailee!=) Kaiholla kyllä katson noita ruoka kuvia, tosiaan nyt leikkauksen jälkeen on menty viikko jo pelkällä nesteravinnolla ja vielä toinen viikko pitäisi mennä ennen kuin saan edes varovasti yrittää purra...

Tosiaan leikkaus sujui hyvin! Oli vaan pelottavaa sillä nukahdin jo esilääkityksestä, joten kun heräsin heräämöstä oli pieni paniikki kun eka ajattelin vaan mitä tapahtuu mua  ei oo nukutettu, onneksi siellä heräämössä oli hoitaja heti vieressä niin rauhoituin kuitenkin melkein heti. Ekapäivä meni täysin makoilessa, mulla oli niin kova kipulääkitys, että vähän hämärää on jopa se eka päivä. Toisena päivänä oisin saanut tulla jo kotiin, mutta mulla oli yksinkertaisesti niin kovat kivut + en pystynyt vieläkään nielemään lääkkeitä taikka syömään, joten nähtiin järkeväksi, että jäin vielä yhdeksi yöksi sairaalaan.
Hah ois pitänyt ottaa tännekki kuva kun se side otettiin mun pään  ympäriltä pois, mun naama oli nimittäin turvonnut ainakin 3kertaseksi:'D Olin aika karun näkönen.

Kuitenkin tässä pikkuhiljaa alkaa sen verta helpottaa, että jaksoin tännekkin tulla kirjoittamaan. Naama on edelleen turvoksissa ja kipuja on, mutta eiköhän tää kohta rupea paranemaan.. Mulla onkin tänään lääkäri missä sitten selviää enemmän, tuo toinen puoli on nimmittäin ollut paljon kipeämpi niin pelottaa, että siellä ei oo se parantuminen lähtenyt oikein käyntiin mutta tänään se selviää.

Voitte uskoo miten mun tekee mieli kokoajan kaikkia ihania ruokia yms. Voi olla että sitten kun saan taas syödä oikeasti kunnolla eli noin 5viikonpäästä, niin vedän semmoset ruoka överit ettei järkeä:'D
Nyt kuitenkin jatkan Netfliksin katsomista,

ja hei ehottakaa mulle hyviä sarjoja!!! Oon kattonut kaikki omat sarjat ja tätä aikaa tosiaan riittää niin paljastakaa heti omat lemppari sarjat!!
Ja mukavaa loppu viikko teille kaikille=)



2 kommenttia:

  1. Toipumisia sinne! ♥ Hyvä että leikkaus mennyt hyvin vaikka kivut onkin kovat. Ihania kuvia ja tuo pannariannos näyttää kyllä hyvältä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon<3 aijaa mä just haaveile tuosta pannariannoksesta..

      Poista