maanantai 11. toukokuuta 2015

Eilinen äitienpäivä!



Moikkis!
Tulin jakamaan tänne muutaman kuvan eiliseltä äitienpäivältä. Meidän koko poppoo tosiaan suuntasi mökille äitienpäivän viettoon, ainoastaan pikkuveli ei päässyt, sillä hänellä oli pelit. Myös mummot ja ukit tulivat mökille viettämään äitienpäivää. Me vaan grillailtiin (jep minä katsoin sivusta kun muut veti grilliruokaa, onneks tällä viikolla saan alkaa varovasti jo puremaan!), kahviteltiin, saunottiin ja paljuiltiin. Eli hyvin rennoissa merkeissä meni meidän äitienpäivän vietto. Ilma oli melkein täydellinen kun aurinko paistoi ja välillä oli todella lämmintä. Tuli niin kesäfiilis ja sellainen odotuksen tunne, koska kohta on kesä!!! Aurinko tosiaan sen verran lämpimästi paistoi, että mun nenä sit meni ja palo.. Pikkusen nauratti kotona, sillä yleisesti ottaen en oo ihminen joka palaa helposti ja nyt ekoissa kevät auringossa sitten nenä meni ja paloi..
Mä meninkin illasta vielä töihin ja töiden jälkeen nukahdinkin melkein heti ja nukuinkin tänään melken puoleenpäivään, hieman väsymystä noiden yövuorojen takia ilmassa ja ennen mökille lähtöä kerkesin nukkua about kolme tuntia, joten ehkä tämän kerran oli ihan oikei nukkua vähän pidempään.
Nyt rupeen kirjoittaa elämänkaari teorioista esseetä, joten palaillaan,
Moikkis ja hyvää viikonalkua<3



Mites teidän eilinen meni, oliko ihan perus sunnuntai meininki vai vietittekö äitienpäivää jotenkin?=)

3 kommenttia:

  1. Siis toi kuulostaa aivan hirveeltä, ettet oo saanu ihan tosi pitkää aikaa purra :O Mitä sä oot niiku voinu syödä ja miten et oo kokenu nälkäkuolemaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis no ne ekat kaks viikko oli vaan nesteellä, sillon olin jo valmis kuolemaan koska oli niin jäätävä nälkä ja sai vaan litkiä jottain mehuja:D Mut siis oon mä nyt saanu syötyöä semmosiä mömmö ruokia mitä ei tarvii purra esim. jauhelihaa ja perunaamusi yms :D Mutta alkaa noikin tulla korvista ulos niin odotoan että pääsen taas syömään jotain kanasalaattie yms, ihan kamalaahan tää on varsinkin tälläsellä ihmisellä joka rakastaa syödä:''D Oon mä suklaata kuitenkin esim syöny et murskannu ja sit imeskelly, kyllä hätä keinot keksii!

      Poista