keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Ethän luule et tarviin ketään minua kokoomaan / Olen monista palasista kasannut itseni uudestaan / Eikä minua tarvitse muuttaa / Eikä tehdä musta parempaa / Tiedäthän sen jo sinäkin / Ei musta täydellistä koskaan saa


Heissan!
Mä oon jo niin fiiliksissä, enää kolme työvuoroa ja sitten tää tyttö hyppää onnibussiin ja suuntaa Helsinkiin!! Toivottavasti siellä olisi vähän kivemmat ja keväisemmät ilmat kuin täällä. Tulin tuossa juuri kotiin, sillä käytiin Ronjan kanssa kahvilla houkutuksessa. Samalla käytiin ottamassa musta myös asukuvat, kiitos Ronjalle siis kuvista<3 Kuvienotto meinasi mennä vaikeaksi sateen takia, mutta kyllä näistä vaan silti ihan kivat kuvat tuli. Kuvauspaikkaa piti vain miettiä tarkkaan ja tuossa aivan seinänvieressä ei sitten kastunut, joten siksi siinä tuli otettua kuvat. Loppupeleissä toi seinäkyllä on ihan toimiva tausta, vaikka ei sitä silloin kuvahetkellä tullut kyllä mietittyä:D


Uusi bombertakki päätyi taas päälle, Meinasin eka laittaa aivan eri asun, mutta halusin kuitenkin välttämättä taas uuden takin päälle, joten tällä kertaa yhdistin sen rennosti hameeseen. Asun pohja on täysin sama kuin vapun asussa, kuitenkin tuolla takilla. converseilla ja polvisukilla sai asusta kivan rennon ja sopivan rentoon kahvittelu hetkeen. Mun täytyy kyllä Helsingistä metsästää lisää babybluen värisiä vaatteita, sillä tuonkin takin haluaisin vain vetää kokoajan päälleni. 
Mutta nyt mun aivot lyö ihan tyhjää, jos ette vielä käyneet lukemassa eilistä tunne- vai järki-ihminen postausta niin käykääpäs lukemassa se siellä on vähän enemmän taas pohdintaa:)
Mutta mitäs tykkäätte tästä rennosta kahvittelua asusta?=)
Onko siellä joku hullaantunut myös näin kevään tullen johonkin tiettyyn väriin, jos niin mihin?

p.s tää anna puun uusin kappale on musta aivan ihana!

2 kommenttia:

  1. Oon hullaantunu tohon takkiin xD t. M.O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei nii mäkin nimimerkillä ollu päällä joka päivä oston jälkee :'D

      Poista