sunnuntai 24. toukokuuta 2015

Helsingissä!


Noniin nyt tulis vähän juttuja vielä mun Helsingin reissusta!:)
Eka meinasin tehä omat postaukset, mutta koska mulla ei ollukaan kuvia, kuin taloista niin päätin sitten tehdä yhden postauksen, sillä turhaa näitä kuvia jakaa useampaan postaukseen.
Saavuin tosiaan viimeviikon perjantaina illasta Helsinkiin, jolloin ei tehty muuta kuin ruvettiin melkein heti nukkumaan sillä molemmat oltiin tosi väsyneitä. Olin tosiaan kaverin luona kalliossa.
Lauantaina sitten herättiin ihan ajoissa sillä meillä oli pöytä varaus Kiilaan brunssille. Ja ai, että se oli hyvää<3_<3 Monipuolinen ja maukas, kannattaa ehdottomasti testata, jos ette vielää oo testannu ja sinne päin eksytte! Brunssin jälkeen lähdettiin kiertelemään ympäriinsä ja käytiin kaupoilla. Oli kiva kierrellä ympäri Helsinkiä, sillä en oo Helsingissä ikinä paljoa liikkua, niin ihailin vaan kaikkia noita hienoja rakennuksia koko ajan!





Kun oltiin aikamme kierrelty palattiin sitten kaverin kämpille valmistautumaan iltaa varten. Keikalla lähdin ihan vaan farkuissa ja topissa sillä vaatteiden piti olla vain mahdollisimman helpot, jotta pystyin rauhassa vain keskittymään keikasta nauttimiseen. Me tosiaan mentiin sitten yheksän aikaan jäähallille missä Sunrise Avenue sitten aloitti keikkansa. Mä oon tosiaan siitä asti fanittanut kyseistä bändiä kun he aloittivat, joten olin koko keikan aivan fiiliksissä. Mulla oli keikalla mukana pikkuveljen Gopro kamerta ja oonkin fiilistelly niitä videoita ihan hulluna jälkeen päin, se keikka oli mulle vaan niin tunteikas ja yksinkertaisesti se oli vaan aivan huikee!! Ei riitä sanani kuvailemaan.
Keikan jälkeen kuitenkin mentiin vielä kaverin kämpän kautta. Käytiin vaihtaa vaatteet ja freesautumassa ennen kuin lähdettiin yöhön. Noissa kuvissa näkyykin vähän missä vaatteissa lähdinkin baareilemaan, tuostakin asusta on kuitenkin vielä tulossa erikseen asukuvat! Loppu ilta oltiinkin sitten villissä väinössä, missä oli kyllä ihan huippua!!



Sunnuntaina mulla olikin lähtö edessä, joten ei kerretty silloin enää hirveesti mitään tehdä. Käytiin tekemässä vielä vikat shoppailut sekä käytiin tuomio kirkolla. Tästä asusta onkin tulossa vielä erikseen asukuvat! Sitten vähän ennen neljään istuinkin jo onnibussissa ja reissu jatkui lahteen.
Kaiken kaikkiaan aivan huippu viikonloppu oli, tuli naurettua niin paljon! Kiitos vielä Noora kun sain tulla ja keikka seurasta ja kaikista asukuvista<3

Nyt mä meenkin nukkumaan sillä mulla alkaa vika kouluviikko huomenna, joten
heihei ja palaillaan<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti