tiistai 26. toukokuuta 2015

Mä astun baariin sisään / ei missään juuri ketään ja kävelen suoraan jukeboksin luo / Laitoin biisin soimaan / sä ilmestyit sanoen ''Hymy mulle suo''


Heippa!
Tässäpä näkyisi mun Helsingin baareilu asua. Mekko löytyi päivällä kaupungilta ja ihastuin tuohon kyllä heti ja hintaakin oli vain 19e, joten ei tarvinnut kauaa miettiä tuon ostamista. Multa puuttuikin ihan perus pikkumusta mekko kaapista, joten tuolle varmasti on myöhemminkin käyttöä! Korot mulla oli kyllä eri baariin lähtiessä, mutta kuvissa noi vaan näytti kivemmalle:'D Laukku toi kivasti väriä muuten mustaan asuun, tuo laukku ei oikeesti ole noin keltainen vaan nää kuvat vääristää tuota väriä.

Mitäs muuta, kouluviikko on tosiaan nyt puolivälissä, enää huominen ja torstai päivä koulua ja sitten oiskin tämän kevään koulu paketissa. Sitten alkaakin pääsykoe jännitys... Huhu, mutta sitä en vielä murehdi, yksi asia kerrallaan! Ootan kyllä niin paljon kesää, ai että en malta oottaa, et pääsee rannalle ja jätskille ja vähä reissaamaan. Virallinen kesäloma mulla onkin sitten elokuussa, mutta enköhän töiden ohella ehdi kesästä muulloinkin nauttia! Juhannukseksi meillä onkin kavereiden kanssa tiedossa kivoja suunnitelmia ja sitten sen jälkeen onkin Ruisrok mitä odotan ihan täpinöissäni!! Sen lisäksi varmasti tulee pyörittyä vaan ympäri suomee kavereiden luona jos vaan vapaita sattuis yhtä aikaa. Kaikkee kivaa siis kesä tuo tullessaan, niin odottava fiilis, että kaikki se lämpö ja aurinko on vasta edessä! Huh, mutta nyt en haaveile kesästä enempää vaan teen vielä viimoiset koulujutut.
 Mites onko teillä jo suuria suunnitelmia kesäksi?=)

2 kommenttia:

  1. Pikkumustaa tarvitsee kyllä aina, joten loistava löytö!:) ihana väripilkku tuo laukku♥ kesällä aion ainakin ottaa rennosti ja ehkäpä jokunen reissukin tulee heitettyä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Mulla pitkään puuttunut niin oli kyllä kiva löytö:) Heh eiks oo tuo laukku löytää aina kesällä takaisin tiensä mun asuihin kun tykkän kun se tuo jotenkin heti kesäfiiliksen värillään! Jes, sehän on just kesässä parasta kun voi vaan ottaa rennosti!! Eikä tarvii huolehtia tai suunnitella liikaa:))

      Poista