perjantai 29. toukokuuta 2015

Mä haluun nähdä muut samanmieliset / Ja tämän viikon unohtaa / Antaa liekin palaa


Moikkis ja kivaa perjantaita just sulle!
Mä oon tänään nukkunut pitkään, ihanaa kun tarvitsee mennä vasta yöhön työhön niin periaatteessa sain täksi päiväksi vapaapäivän. Kun olin heräillyt rauhassa ja syönyt aamupalan, lähdin lenkille ja miten ihanalta tuntuikin kun toppi päällä tuli kuuma lenkillä, kesä vaan tulee ja oon siitä niin innoissani! Lenkin jälkeen mulla oli suuret suunnitelmat mennä porukoiden pihaan ottamaan aurinkoa, kävin jopa ostamassa cosmopolitan lehden ja laten kaupasta, mutta kun pääsin porukoille oli ilma jo puoli pilvinen, joten en ihan vielä viittynyt ruveta bikineissä hillumaan. Kuitenkin levitin viltin pihalle ja luin cosmoa siinä, oli niin kesäfiilis aina välillä, kun aurinko paistoi kuumasti pilvien välistä.

Ajattelin tähän väliin tulla julkaisemaan vielä vikat asukuvat Helsingistä, ettei nämä jäisi roikkumaan tuonne luonnoksiin, sillä nyt jo ulkona on niin lämmin, että tuo nahkatakki, sukkikset asu on liikaa. Tosin Suomen kesän tuntien myös noita viileämpiä kesäpäiviä on varmasti vielä luvassa kun saa vetää nahkatakin niskaan.
Mulla ois vielä tulossa postaus Porvoosta, jossa käytiin päiväreissulla viimeksi kun olin Lahdessa ja sitten olen kerennyt kuvata täällä kotonakin jo hieman materiaalia tänne. Kiva kun nyt kouluhommat on ohi niin jää taas aikaa enemmän bloggailulle ja kesällä tulee aina otettua kuvia enemmän:)
Nyt kuitenkin muokkailen hetken kuvia ja illasta nään vielä paria kaveria ennen kuin suuntaan töihin. Huomenna olisikin kahdet lakkiaiset tiedossa ja onneks mulla on jo mekko valmiina, mut edelleen oon ilman kenkiä... No eiköhän jotkut tässä vielä löydy tai jos ei niin sitten lähden juhliin balleriinoissa, ei se aina oo nii justiisa!

Mutta hei,
 Onnea hirveesti teille kaikille jotka valmistuitte tänään ammattiin!<3
Huomiseksi ajattelin laittaa pienen #tb postausken omista ylppäri kekkereistä, hui niistäkin on jo parivuotta.

Mutta nyt lopetan oikeasti, huippuu viikonloppua teille kaikille ja hyviä juhlia teille kaikille joilla juhlat tiedossa!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti