lauantai 9. toukokuuta 2015

Mä oon kujia kulkenut / jäljessä lapsien parvet / Niiden silmissä iloa / ja kovan elämän arvet


Hei!!
Jeee hyvä suomi!! Onko siellä ruudun takana muitakin mm-pelejä seuraajia? Mua naurattaa oma suhtautuminen aina, kun oon ihan täysillä mukana täältä sohvalta vaikka en mikään lajin tietäjä olekkaan, mutta maalien jälkeen just vedin voiton tanssia yksin täällä, haha!
Mulla oli tosiaan eilen yövuoro ja tänään onkin ollut vähän töhö olo.. Käytiin kaverin kanssa tuossa ennen peliä kahvilla ja samalla napattiin mulle asukuvat.
Tuo kuvissa näkyvä vaaleansininen bombermallinen kollege onkin uusi! Mä varmaan pari kuukautta kävin tuota aina katselemassa, mutta jostain syystä aina jätin sen kuitenkin hyllyyn. Nyt kun en enää saanut tuota takkia mielestäni niin päätin viimein käydä sen itselleni ostamassa. Ja ai, että mä tykkään tästä!! Vaaleansininen väri mielyttää tällä hetkellä silmää niin kovin, että tää tulee varmasti näkymään mun päällä paljon kyllästymiseen asti.


Mulla oli jotenkin ihan kevät fiilis niin yhdistin bomberin vaaleisiin polvista revityihin farkuihin ja ihan basic valkeaan toppiin sekä varrettomiin valkeisiin converseihin. Nuo converset pääskin ekaa kertaa tänään jalkaan. Sisko toi kyseiset kenkulit mulle jenkeistä tuliaisena ja viimein kadut on niin kuivat, että uskalsin ottaa ne käyttöön! Mä tosissaan seisoin peilin eessä hetken kun mietin, että näytänkö ihan hölmöltä kun oli tuo vaalean sininen bonber ja vaalean siniset farkut. Tulin kuitenkin siihen päätökseen ainakin silloin kotoa poistuessa, että ainakin tällä kertaa tämä yhdistelmä näyttää ihan hyvältä! En koskaan aikaisemmin olisi ehkä yhdistänyt noin vaaleita samoja sävyjä yhteen, joten en osannut nytkään päättää, että onko tuo takki ja farkut liian vaaleat yhdessä..

Mä oon jo niin fiiliksistä siitä mun tulevasta Helsingin reissusta!!Niiku oon puhunu niin ens viikolla tää tyttö hyppää perjantaina onnibussilla kohti Helsinkiä. Kivaa viimein päästä näkemään kaverin koti ja kaikkee kivaakin ollaan jo suunniteltu. Ja sitten tottakai Sunrise Avenuen jäähallikeikka, ai että en millään malttas oottaa!! En ees muista milloin viimeksi olisin ollut Helsingissä käymässä, joten kiva pitkästä aikaa päästä sinne vähän pyörähtämään. Sitten siitä vielä Lahteen joten seuraava viikko sais mennä oikein pikavauhdilla ohi.
Tänään suuntaan vielä yöhön työhön ja huomenna vietellään äitienpäivää möksällä ja sitten suuntaakin taas illaksi töihin. Mulla on tosiaan nyt jokapäivä töitä siihen mun reissuun asti, joten varmasti aika nopeasti ensiviikko kuuluukin.
Mut,
  Huippuu Lauantaita ja viettäkää huomenna kiva äitienpäivä

2 kommenttia:

  1. Kauheetaa myöntää, mutta en oo kattonut yhtäkään peliä !! :DD..
    Ihania kuvia susta saara, noi farkut on kauniit<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää sit finaalit kattoo jos suomi sinne asti pääse;) Kiitos paljon Emilia<3

      Poista