maanantai 4. toukokuuta 2015

Tanssi mun kanssa, tanssi tiukemmin / Niin kuin Pulp Fictionissa, mutta hurjemmin / Mä oon Uma sä oot John, tää liike on levoton / mutta olkoon


Moikka, joko siellä ollaan vapun hulinoista selvitty?=)
Mä tosiaan vietin vappua kavereiden kanssa, yllä näkyykin siis mun vapun asu! Tuo minnirusetti on ollut mun vakkari vappuasuste jo monta vuotta ja tänävuonnakin sen ympärille asun rakensin, juhlavat korotkin oli kiva laittaa pitkästä aikaan jalkaan, muuten aika simppelillä linjalla mentiin, mutta viihdyin kyllä asussa todella hyvin. Kerrankin myös onnistuin omassa mielessä silmämeikissä hyvin, sillä yleensä en osaa mitään luomivärejä laittaa, mutta tällä kertaa olin jopa tyytyväinen lopputulokseen!
 Vappu päivänä käytiinkin kävelemässä keskustassa ja satamassa ja fiilistelemässä vappu toria. Se ei ollut kauhean hyvä idea, kun joka puolella oli kaikkia ruokakojuja ja itse ei saa purra tai syödä mitään.. Nimimerkillä lievästi rupesi tekemään kaikkia mahdollisia ruokia mieli.. Lauantaina mulla olikin sitten piiitkästä aikaa taas työvuoro. Ihan hyvin jaksoin töissä, mutta kyllä sitä huomaa ettei tässä ihan täysi kuntoisia olla kun 8tuntisen työpäivän jälkeen en jaksanut kuin kaatua sänkyyn. Mutta eiköhän tässä pikku hiljaa ala voimat parantua varsinkin kun ensiviikon lopusta saan alkaa taas syömään kunnon ruokaa.
 Tällä viikolla mulla onkin taas lähiviikko koulussa, joten viikko meneekin siellä ja tehtäviä tehdessä. Viikonloppuna mulla sitten alkaakin 8päivän työputki, mutta sen jälkeen mua odottaakin kiva pikku reissu, sillä lähdenkin seuraavana viikonloppuna Helsinkiin!! Tätä reissua on ootettu jo pitkään huippua päästä viimein käymään kaverin luona ja lauantai huipentuu Sunrise Avenuen keikkaan jäähallissa, joten kun nyt jaksaisi painaa kouluhommat kasaan, voisi sitten hyvin mielin lähtee rentoutumaan helsinkiin!
Nyt jatkan kouluhommien parissa, palaillaan ja

Oikein hyvää viikon alkua teille kaikille!:')

mites teidän vappu meni?=)

4 kommenttia:

  1. Ei vitsit, onpa söpö vappu lookki!♥ ihana minnirusetti! meillä vappu meni myös kavereiden kanssa aikaa viettäessä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voikiitos paljon!♥ Noni teilläki siis varmasti ollut huippu ilta!:)

      Poista
  2. oi miten ihana minni hiiri -asu!!<3 tosi kivan oloinen blogi siulla :)

    VastaaPoista