torstai 18. kesäkuuta 2015

HAALARIASU JA KUULUMISET


Heippis!
Viimeinkin kerkesin istahtaa koneen ääreen ja postailemaan! Mulla tosiaan on kiirettä pitänyt, niin töissä kuin vapaa ajallakin. Mutta nyt olen kuitenkin saanut kaikki hommat viikonloppua varten valmiiksi. Tänään olin viiteen asti töissä, minkä jälkeen suuntasin ale myynneille josta tein muutaman kivanlöydön. Sen jälkeen lähdinkin käppäilemään porukoiden luo, jotta sain auton lainaan, että pääsin käymään lidlissä.
 Lähden tosiaan huomenna tyttöjen kanssa Tahkolle juhannuksen viettoon, joten kävin ostamassa ison kassillisen ruokaa meille! Odotan kyllä innolla (.. ja vähän ehkä kauhulla...) tulevaa viikonloppua ja juhannuksen juhlintaa. Sain äsken juuri pakattua, mikä siis tarkoitti koko vaatekaapin tyhjentämistä laukkuun.. Eka yritin olla fiksu pakkaaja, mutta lopulta kuitenkin luovutin ja heitin vaan kaikki maailman rytkyt kassiin, jos niistä huomenna ja ylihuomenna joku näyttäisi vähän kivemmalle ja olisi jotain päälle pantavaa. Ajattelin Ottaa kameran mukaan reissuun ja saa nähdä jos jotain julkaisu kelpoista tulee kuvattua niin saisi tänne blogiinkin vähän juhannus fiiliskuvia!

Tätä postausta tosiaan kuvittaa vielä yksi asu Turusta. Oon pitkään etsinyt tuollaista koko haalaria mikä menisi niin arkeen kuin juhlaan ja nyt Turun Jc:stä se viimeinkin löytyi! Hihkuin innosta jo vaatteen löytäessä ja vielä enemmän innosta kun hintaa oli alle 30e!! Tuosta haalarista on tullut jo mun lemppari ja seuraavaksi haluankin sen teille kuvata kunnon korkokenkien kanssa.

Mutta nyt katson jakson Vampyyrin päivänkirjoja minkä jälkeen kömmin peiton alle ja nukkumaan. Mulla on vähän semmoinen tunne ettei viikonloppuna tule nukuttua, joten parempi ehkä ottaa kunnon yö unet jo nyt alle...

Mutta, OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE<3

p.s mites teidän juhannus suunnitelmat? Mökkeilyö, festareita vai cityjuhannusta? Onko joku tulossa kenties muukin tahkolle?


2 kommenttia:

  1. Heeei vitsi mikä täykkäri toi haalari, näytät tosi hyvälle!<3 Ihanaa juhannusta ja juhlikaa nätisti ;)
    Mä lähen huomenna kreikkaan, joten juhlistamiset jää vähän vähemmälle 8) Ainakinn suomessa....

    VastaaPoista
  2. Hei aivan mahtava tuo haalari, moista oon metsästänyt jo pitkään! Tuntuu vaan että kun olen niin lyhyt niin ei tuollaiset pitkät haalarit oikein sovi mulle:< Pitäisi vaan sovittaa, istuva kotiuttaa ja sitten totutella:D Ihanaa Juhannusta Saara ♥

    VastaaPoista