maanantai 1. kesäkuuta 2015

KESÄFIILISTELYÄ


MoikkiS ja kivaa viikon alkua sinne ruudun toiselle puolelle!:)
Mä oon tällä hetkellä lahessa, mutta lähen jo tänään illalla takaisin Kuopioon, sillä huomenna mulla on edessä pääsykokeet, o-oou... Kuitenkin tulin jakamaan tänne näitä kesäfiilistely kuvia viimeperjantailta, asukuvat tuosta asusta tuleekin vielä huomenna. Lauantaina tosiaan kierrettiin parit lakkiaiset ja sen jälkeen käytiin vielä käppäilemässä keskustassa ja satamassa, minkä jälkeen suuntaisn yöhön työhön. Eilen sit ajeltiin tänne Lahteen ja käytiin syömässä sellasessa siistissä paikassa, mikä oli tehty tosi jenkkityylin, harmi kun mulla ei ollut kamera mukana, sillä se paikka oli niin hienon näköinen, kaikki yksityiskohdat oli selvästi mietitty tarkaan. Instaan laitoin kyllä pari kuvaa sieltä, että jos kiinnostaa käydä kattoo niin ssaakkuw on mun nikki!
Nyt aattelin kohta puolin lähtee käymään tuolla keskustassa ainakin,
mutta palaillaan huomenna asupostauksen kanssa sekä pääsykokeiden jälkeisten fiilisten kanssa,
Adios!

2 kommenttia:

  1. Kylläpä tulee kesäinen fiilis näistä kuvista!:) ihanaa kesää sulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, hyvää kesää myös sulle!:))

      Poista