tiistai 2. kesäkuuta 2015

KUKKAHOUSUT


Heippodei ja ihanata tiistaita!:)
Niinkuin vähän lupailinkin niin tässä olisi sitten koko asukuvaa siitä asusta, mikä vilahti eilen postauksessa. Noi kukkapökät on mun lemppari kesähousut ja ihan huippua, että sain ne taas käyttöön, tuli heti niin kesäfiilis! Olin vielä överi ja heitin olalla vielä mun kukkarepun, koska kyllähän kesän ekana hellepäivänä voi vetää kunnolla kesäfiiliksen ylle.

Tänään mulla tosiaan oli ne pääsykokeet. Itselleni jäi ihan hyvä fiilis niin esseestä, ryhmäkeskustelusta kuin yksilöhaastattelusta, nyt täytyy vain toivoa että 3.7 tulee tieto että pääsisin kouluun. Haluan niin kovasti tuonne kouluun, että en millään jaksaisi odottaa noita tuloksia tuonne asti, mutta ei auta! Kävin myös tänään hammaslekurilla ja leuka on oikein hyvin parantunut mikä oli myös tosikiva uutinen.
Mulla on tällä hetkellä jotenkin tosikiva fiilis, ulkona paistaa aurinko ja kaikki ihanat retket ja matkat on vasta edessä päin, nyt pitää vaan osata nauttia hetkessä elämisestä!
Mut nii ei mulla muuta mä muokkailen vielä ennen töihin menoa, muutamat kuvat, palaillaan kun palaillaan<3
TSAO!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti