lauantai 6. kesäkuuta 2015

Mä makaan nurmikolla kyljellään / ja mietin miksi vihaa viljellään / oijoi / nyt puhelin soi


Helou!
Vielä ennen kuin julkaisen mekkokuvat niin tähän väliin aattelin heittää muutamat ramdon räpsyt! Oon ollu hullu kukkakuvailija nyt viime aikoina, oon fiilistely vaan kesää, niin sit sitä huomaa ottaneensa joka kukasta miljoona kuvaa...
Oon myös väkerrellyt erilaisia lettejä päähäni, yllä olevassa kuvassa näkyykin se perusletti mikä tulee aina tehtyä jos hiusket ei muuten meinaa oikein millään asettua.
Ootteko teki innostunu erilaisista leteistä vai annatteko hiusten olla auki?


Jee viimeinkin ostin kellon!! Oon tosi pitkään ettinyt ihan peruskelloa ja viimein löysinkin sen ja maksoikin vain 19euroa alessa. Oikea hinta olisi ollut 39e, joten hyvä löytö oli! Mietin pitkään, että onko toi hyvä sillä tuo reuna on kultainen ja käytän yleensä aina hopeita koruja, mutta onneksi ostin sillä nyt se on ollut mulla kädessä ihan koko ajan! Kiva ja yksinkertainen lisäasuun ja taas pysyy ajantasalla kun kello on kädessä, jospa nyt ei tulis ihan niin kiire jokapaikkaan, nimimerkillä juoksen aina jokapaikkaan:'D





Mutta nyt tehdään tässä vähän ruokaa ja sitten lähdetetään elokuviin, tai siis kun te luette tätä niin ollaan jo käyty leffassa sillä kirjoitan tätä nyt perjantaina, mutta laitan tän vasta huomenna julkaisuun. Mutta huomenna, tai siis tänään kun te tätä luette, niin ollaan suunniteltu, että mentäs komedia festareille kunhan vaan keretään hommata liput ennenkuin ne loppuu, huippuviikonloppu siis tiedossa taas kerran!:) Maanantaina sitten tulee se mekko asu, mikä oli mulla muiden ylppäreissä päällä!:)
Mut superkivaa lauantaita sinnekin<3

edi:/ Tässä just at the moment ollaan valmistautumassa ja illalla mennään Henkkaan kattomaan vähä stand uppia oon super innoissani!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti