keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

MAKSIHAME JA HAPSUREPPU



Hei vaan!
Meitsi istuu just tällä hetkellä junan kyydissä ja suuntana ois pariksi päiväksi Lahti!
Mulla on tosiaan tänään ja huomenna vapaapäivä joten ajattelin käyttää vapaapäivät hyödyksi ja vaihtaa vähän maisemaa. Tänään mula oli aamusta hammaslääkäri ja hyviä uutisia taas kuulin, leuka alkaa olla jo melekein parantunut ja raudatkin saan pois syksyn alussa, jes!! Viimein tämä kolmenvuoden urakka alkaa tulla päätökseen. Tosin en edes osaa kuvitella itseäni enää ilman rautoja joten varmasti on taas tottuminen siihen kun niitä ei enää olekkaan.
Näin sateisen päivän keskeltä on kiva katsella näitä maanantaina otettua asukuvia. Maanantaina oli aivan ihana kesä ilma ja ekaa kertaa pääsi oikeasti ihan kesähepeineissä liikkeelle. Croptoppi on muuten uusi, senkin ostin Turusta. Tuo maksihame on jo montavuotta vanha, mutta edelleen yksi mun lemppari kesävaatteista. Tulisi vaan nuo kesäkelit kunnolla takasin, nimittäin haluaisin saada nuo kalkkilaivankapteenin jalat edes hieman päivettyneiksi... Kainolla selasin viimevuoden kuvia, kun olen jo toukokuussa ollut ruskettunut?!?! Ja tänä vuonna en ole vielä kertaakaan päässyt ottamaan aurinkoa.. No toisaalta mulla on kesäloma vasta elokuussa, niin mulle riittä että silloin paistaa aurinko!
Nyt kuitenkin aloitan katsomaan game of thronesia, en oo ikinä katsonut sarjaa ja nyt kun kaikki omat sarjat on taolla on hyvä aloittaa uusi sarja. Saa nähdä tykkäänkö tästä suositusta sarjasta. 
Mutta nyt rupean katsomaan joten palaillaan me sitten kun olen palannyt Kuopioon,
adios<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti