maanantai 8. kesäkuuta 2015

MEKKOASU


Moikka ja kivaa viikonalkua!:)
Mä istun tällä hetkellä junassa matkalla kohti Turkua. Viikonloppu meni tosikivasti käytiin tosiaan lauantaina komedia festareilla ja alkuun mietin, että tykkäänkö edes stand upista, mutta taisin olla just se ärsyttävä yleisössä joka nauro kokoajan liian kovaa... Mentiin sen jälkeen vielä Introon istuskelemaan,  jossa olin nolo_fangirl_94 ja pyysin Saariluoman mun kanssa yhteiskuvaan:'D
Sunnuntaina kävin katsomassa ukkia sairaalassa, sillä hänelle tehtiin iso leikkaus, mutta onneksi nyt alkaa kaikki olla jo paranemaan päin.
Nyt mulla on ihan kesäfiilis kun junan ikkunassa näkyy vain kesäiset maisemat ja aurinko paistaa, toivotaan, että Turussakin olisi lämmin!


Tässä tosiaan olisi asua viimeviikon lauantailta, kun juhlittiin muutamia lakkiaisia. Mekon ostin tosiaan jo viime kesänä tallinnasta, joten mekko oli mulla jo onneksi valmiina. Kenkien kanssa meinasi tulla ongelma, mutta onneksi en ollut myynyt noita korkokenkiä. Olen tosin noita viimeksi käyttänyt siskoni häissä, mutta ne sopi juuri sopivasti tuon mekon kanssa yhteen!
Mekon kanssa mulla oli vain simppelit hopeiset korut ja muutenkin tosi yksinkertaisella linjalla mentiin! Kuvissa ei näy kunnolla mutta tykkään paljon tuosta mekon pitsi etuosa yksityiskohdasta!

Mutta nyt en höpöttele enempää,
palaillaan keskiviikkona sitten kera Turun kuulumisien,
heippa!=)

6 kommenttia:

  1. oi niin kesäisiä kuvia, kaunis mekko ja sinä! voi mulla on ikävä Turkuun, kävin sielä toukokuun alussa ja haluaisin takasi!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitospaljon<3 Joo mä just istun junassa matkalla pois turusta ja niin kyll on ihanan paikka pakko kyllä vielä tänä kesänä ainaki kerran keretä tuonne ruisrockinki lisäksi!

      Poista
  2. Aivan ihana mekko, varsinki toi yläosa! Tosi kiva toi asu kokonaisuudessaanki, hurjan nättinä oot ollu! *sydänsilmäemoji*

    VastaaPoista
  3. Oi vitsit kylläpä on kaunis mekko! :))

    VastaaPoista