lauantai 27. kesäkuuta 2015

SCHOOL BUS



Moikkis!
Nyt ollaan taas takaisin täällä koti Kuopiossa. Lahden reissu meni oikein kivasti, parhainta oli ehkä kun pääsin ensimmäistä kertaa elämässä ajamaan cartinkia!! Oli ihan huippua, tosin pitää mennä uudestaankin sillä tuo eka kerta meni niin harjoitellessa ettei mulla ollut mitään saumaa kisata muita vastaan. Oon pitkään haaveillut, että pääsisin ajamaan niin oli huippua nyt päästä. Käytiin myös jo toistaa kertaa syömässä tuollaisessa jenkkiburgeri paikassa mistä nämä kuvatkin on otettu. Mä ite kyllä tykästyin tuohon paikkaan ihan täysin. Huippua huomata miten kaikki yksityiskohdatkin on tarkkaanmietitty ja paikka on omasta mielestäni onnistunut hyvin luomaa jenkkitunnelman. Jos siis satutte tuonne suunnalle kannattaa kyseinen paikka ehdottomasti käydä testaamassa. Paikassa siisteintä on ehkä toi aito jenkkikoulubussi mikä on tuotu ravintolan jatkoksi ja nyt siellä sisällä on tosiaan ruokapöytiä. Oli pakko ottaa siinä edessä kunnon turisti kuvat vaikkei mulla mitään kummosta ollutkaan päällä.
Nyt mun aivot lyö oikeesti tyhjää, oon yrittänyt oikolukea tätä tekstiä ja keksiä kirjoitettavaa, mutta päässä laukkaa vain pinkki yksisarvinen, joten parempi ehkä jättää kirjoittelut muulle illalle!
Tänään suunnataan vielä illasta katsomaan Haloo Helsinkiä viinijuhlille, kiva ilta siis tiedossa,
nyt adios amigos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti