perjantai 24. heinäkuuta 2015

KOKOVALKEA


Hei vaan!
Nyt ois postauksessa yhet mun lemppari kuvista mitkä otettiin Lahessa. Tuo valkeinen neule lähti Seppälästä mukaan 10eurolla. Olin jo keväällä katsellut tuota neuletta ja sen jälkeen harmitellut kun se jäi kauppaan, no onneks nyt se lähti sitten mukaan huiman alennuksen kera, Keltainen laukko toi kivasti väriä asuun ja en taida omistaa yhtään valkeaa laukkua, joten täysin kokovalkea asu olisi ollut mahdoton toteuttaa!
Mutta nyt on mentävä edessä odottaa 10,5tuntinen työpäivä, ajastan tän postauksen vähä myöhemmäksi vain tulemaan, joten älkää ihmetelkö.. Myös viikonloppuna oon töissä ja sen lisäksi tuo parempi puolisko saapuu tänne, joten palaillaan  ensikerralla maanantaina,
nyt huippua viikonloppua teille kaikille<3

8 kommenttia:

  1. vau keltanen laukku tähän asuun onkyllä täydellinen valinta!!:)

    VastaaPoista
  2. Ihana kyllä tuo neule! ♥ Asu on myös huippu, kokovalkoisiin ja mustavalkoisiin kokonaisuuksiin oon rakastunut tässä ihan hiljattain ja tuo neonkeltainen laukku on ihana piristys:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Joo musta valkoinenkin toimii kyl aina ja näyttää tosihyvältä!

      Poista
  3. Ihana kokonaisuus, tuo neule on kyllä super kiva ♥ söpösti pomppaa tuo keltainen laukku esiin valkoisen joukosta!

    VastaaPoista
  4. Voi miten ihania kuvia Saara<3 Tuun oikeen hyvälle mielelle sun hymystä :)♥ Sun tukkaa kattoessa mulle tulee aina fiilis, et mäkin haluaisin leikata hiukset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä kiitos paljon ihanasta kommentista<3 Hahh eiku leikkamaan vaan;) Mulla tekis mieli käydä vähän vielä lyhentämässä tätä, mutta ehkä maltan odottaa syksyyn jos mieli vielä muuttuu!=D

      Poista