tiistai 21. heinäkuuta 2015

SE TÄYDELLINEN KESÄMEKKO


HELOU!!
Mun oli pakko tulla vielä pikaseen postamaan tämä asu ennen kuin parempi puolisko tulee töistä. Tämä asu kuvattiin lauantaina kun täällä oli todella lämmin sää. Tänäänkin täällä on ollut upea ilma, olin koko aamupäivän ottamassa rannalla aurinkoa, nyt tulin tähän kotiin tekemään ruokaa ja kunhan tuo toinen saapuu niin lähdettään vielä illaksi mökille, huippu kesäpäivä siis tänään ollut.
Lauantaina olikin pakko pukea tämä uusi kesämekko heti päälle. Tämä mekko oli siis myös yksi niistä alelöydöistä ja kustansi mulle vain 9euroa?!?


Mekkoon yhdistin uudet kultaiset simppelit korut sekä rennon surffitukan. Oon tänä kesänä innostunut tuommoisesta kiharapehkosta ja nämäkin kiharat syntyivät helposti kun tein kaksi ranskanlettiä märkään tukkaan. Tää mekko oli kyllä niin mahtava löytö oikeesti, tekisi mieli olla vaan koko ajan tuo mekko päällä. Mekko on myös siitä hyvä et sopii näin rentona asuna arkeen, kun taas korkojen kanssa ja vähä hienompien asusteiden kanssa se käy myös juhliinkin!
Hihii, hauskaa myös, että kerrankin vaate jossa mun tatska näkyy. Niin harvoin tuo tatuointi näkyy niin kiva välillä löytää sellaisia vaatteita mitkä eivät tuota tatuointia peitä.


Nyt mulla ei ole kuitenkaan enempää aikaa sillä S tuli juuri töistä,
palataan huomenna,
moikkis!=)

2 kommenttia:

  1. ihana sinä, sinun kuvat on aina niin iloisia ! ja on kyllä ihana mekko, sopii sulle tosi hyvin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon taas ihanasta kommentista!!<3

      Poista