perjantai 31. heinäkuuta 2015

Suhteet ei muutu paremmaks / oli niitä takana tuhat tai kaks / mä kävin yhä uhkarohkeemmaks / ja rakastuin yli rautamuurin.


Helou ja huippuu viikonloppua teille sinne ruudun toiselle puolelle!
Mulla on tällä hetkellä aika hyvät fiilikset enää kaksi työvuoroa ja sit mulla alkaa viimeinkin LOMA! JES! Tosin rankat työvuorot vielä edessä, sillä täällä Kuopiossa on tosiaan festarit tänä viikonloppuna, joten töissä tulee olemaan kiireistä, mutta onneksi sitten saan lomailla ja rentouta rauhassa.
Äsken mun hyvä ystävä oli tässä mun luona käymässä ja juteltiin kaikki kuulumiset läpi. Ihan huippua kun on löytänyt ympärilleen ihmisiä, joiden kanssa keskustelu jatkuu aina siihen mihin viimeksi jäätin vaikka ei olisikaan kerennyt näkyillä niin useaan kertaan. Nyt aika meni tosi nopeesti ja juteltavaa ois riittänyt varmasti loputtomiin. Kyllä siitä vaan saa olla joka päivä kiitollinen, että millaisia ystäviä on ympärilleen löytänyt.
Mutta vaikka viikonloppu meneekin töissä niin, jos tuo sää ei ihan kamalaksi muutu niin olisi tarkoitus mennä itsekkin Kuopio rockiin sillä siellä on kaikkia huippu bändejä mitkä haluaisin mennä kuuntelemaan. Tänään mm. ois Apulanta ja huomenna Haloo Helsinki sekä Elastinen vaikka mitä muita hyviä!
Yritin myös tuossa äsken netissä tehdä opintotuki hakemusta, mutta kun mulla ei ollut kaikkia tarvittavia liite tiedostoja tässä koneella niin luovutin ja päätin, että marssin ehkä vaan kelalle kaikkien papereiden kanssa, ettei varmasti mikään mene väärin. Mä oon hirveen epäilevä kaikkien näiden netin kautta hakemisien kanssa, paljon mieluummin meen aina paikan päälle vanhan aikaisesti, jotta kaikki menee varmasti oikein. Myös junaliput ja muut tulosta aina paperille, koska en luota puhelimeen :'D Elecktroniikka voi aina pettää nii hyvä olla kunnon lippu kädessä:'D Haha joo oon vähä outo välillä joidenkin asioiden suhteen...
Mutta juu ei mulla kai nyt sen enempää, katsotaan milloin kerkiän koneelle istua päivittelemään, sillä sunnuntaina lähden suoraan töistä kohti Lahtea ja maanantai aamuna suuntana onkin Helsinki. Viimeistään torstai aamuna oon ainakin koneen ääressä, mutta katsotaan jos kerkeisin jossain välissä vähän tännekkin huikata!
Mutta pitäkee mukava viikonloppu<3

4 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia Saara !!<3 paljon tsemppiä töihin vielä!! huippua että pääset kohta lomalle ja kaikkea mukavaakin tiedossa :)

    ja noi hakemukset ym netissä, ei hitsi ne on rasittavia, mie kans pelkään aina et ymmärsinkö nyt asian ihan oikein ja onko muutenkaan kaikki tiedot nyt varmasti niinku pitäs. Sitteku pitää sataan eri paikkaan lähettää papereita ja monen mutkan kautta sit saa hommat toivon mukaan läpi:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<33 JEp viimein nyt lomalla, tätä on ihan hetki odotettu:)!! Juu hyvä etten oo ainut kuka pelkää että menee hakemukset väärin tai väärään paikkaan!! Joo niinpä sit saa toivoo vaan että teki kaiken oikein ja et paperit menee ajoissa perille!!:D

      Poista
  2. Minä oon kanssa ihan yhtä skeptinen noitten virallisten virastojuttujen kanssa ja käyn aina mieluiten paikanpäällä täyttelemässä laput. Silloin saa myös kysyttyä heti jos tulee joku ongelma! Junalippujen kanssa oon kyllä luottanu ihan vaan luuriin :D

    Ja täällä myös tehdään vielä loppurutistusta duunien kanssa ennen kolmen viikon totaalilomaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee sullaki alkaa kohtaa loma, huippua!!=)) Joo se on paljon selkeempi kun menee paikan päälle nini toivottavasti ainakin kaikki menee silloin oikein!! mullla joskus tilttas kännykkä tai netti ei oiminu nini sen jälkeen ne oo uskaltanu kännykkään ottaa, ku se konduktoori suuttu ku se ei heti auennu.. :'D

      Poista