tiistai 28. heinäkuuta 2015

Sun tuoksu jää kii / mun kasarifarkkutakkiin / mee lujempaa niin / mä nojaan sun selkämerkkiin / oon onnellinen just niin


Hei vaan taas!
En kerennytkään eilen tänne postailla, mutta nyt minulla on vähän aikaan, joten päätin tulla jakamaan muutaman sekalaisen kuvan. Tällä hetkeillä meen siis taas Lahdessa, mutta illalla hyppään jo junaan kohti koti Kuopiota. Tänään ollaan kierrelty kirppareita ja katsottu game of thronesia, oon niin koukussa tuohon sarjaan ettei mitään järkeä.
 Oon innostunut taas korviksista ja nuo kahdet lähti mukaan vaan neljällä eurolla. Mulla on siis aina ollut korvareiät kyllä, mutta en vaan ikinä muista laittaa korviksia. Jospa nyt asiaan tulisi vähän muutosta, kun on kahdet uudet korvikset.
Mä ooon niiin innoisani enää tää viikko töitä ja sit alkaa LOMA!!! Varattiin eilen paremman puoliskon kanssa viikon loma Kroatiaan, missä mennä Splitiin. ihan huippua! Oon lukenut paikasta paljon ja ihailut maisemia, joten kivaa päästä itsekin sinne. Suomen kesä ei ole ollut kauhean lämmin niin toivottavasti siellä saadaan nauttia auringosta. Tarkoituksena olisi myös kiertää edes vähän kaikkia niitä upeita saaria siinä Splitin ympärillä. Hihii, ei oikeesti riitä sanat nyt kuvailemaan mun innostusta!!
Mutta nyt en kerkiä höpötellä enempiä sillä ruoka on ihan just valmista. Joten palaillaan huomenissa uusien asukuvien kera.
Ja muuten jos jollain on vinkkejä siihen mitä kroatiassa pitää tehdä ja kokea niin kertokaa ihmeessä:)

2 kommenttia:

  1. Oooh, ihanaa te pääsette nauttiin lämpösestä ja auringosta<3 Nautihan sit ku loma alkaa, oot sen ansainnu :)♥ Nam mikä ruokakuva 8) Ja kauniita kuvia sustakin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 Joo kyllä pitää nauttia yrittää päästä kunnon lomamodelle!! Joo ai, että ootan innolla kun kaikkia matka kuvia katsellut että viimeinkin mäkin pääsen ulkomaille lämpimään!=))

      Poista