perjantai 10. heinäkuuta 2015

Tajusin, että elämä mun ainut herra on / Jos sillä ei oo sanottavaa, mä olen sanaton.


Hellou!!
Huh ku hirveetä vauhtia tää kesä menee etiäpäin! Taas on viikonloppu ja pitkästä aikaa mulla on hetki aikaa istua rauhassa koneella. Päivät mulla on tosiaan mennyt töissä, mulla on nyt kiva työputki tässä meneillä, mutta eipä se näillä sade ilmoilla haittaa. Oikeesti en voi uskoa, että on heinäkuu ja mä laitan blogiin asukuvia missä mulla on nahkatakki ja farkut?! Oi kesä minne menitkin tule takasin! Huomenna ois suunnitelmissa käydä mökillä jos säät on hyvät. Näin kesällä on oikeesti ihan kiva kun on näitä yövuoroja, kun tavallaan ei mene päivästä yhtään tuntia hukkaan. Muuten viikonloppu menee varmasti vaan ihan rentoilu meiningeissä. Seuraavana viikonloppuna taas suuntaan Lahteen, eli jotain kivaa on mitä odottaa tämän työputken jälkeen!
Kuvissa tosiaan näkyy tän päivän vaatetusta, tuo paita on uusi ja ostinkin sen kesän alennusmyynneistä. Hirveästi en alennusmyynneistä shoppailut tämän paidan sekä farkkupaidan. Siniset rennot kauluspaidat on mun lemppareita, joten alennuksesta näitä on aina hyvä hamstrata. Otettiin samalla myös vähän kesäisemmät asukuvat tuon saman paidan kanssa, mutta ne kuvat saa odottaa hetken, jospa ne lämpivät ilmat tulisivat takaisin.
Ha, mun hiukset on vaalentunut ihan hirveesti viimeviikonlopun auringossa, joten näyttää ihan kuin olisin kaljuuntunut vähän keskeltä päätä.. Meinasin eka varata kampaajalle ajan, mutta totesin, että kesällä mun on ihan turha yrittää pitää yllä kuparin sävyä, koska auringon tullessa esiin mun hiukset vaaleeneen niin nopeasti. Syksyllä sitten ennen koulun alkua viimestään täytyy kyllä kuitenkin kampaajan penkkiin istahtaa. Koulusta tulikin mieleen, että  tässä juuri tein vielä ilmottautumisen kouluun. Nyt pitää enää käydä viemässä mun todistukset koululle ja sitten olenkin viralliseti paikkani ottanut ja voin koulun syksyllä aloittaa, woopwoop!

Mut hei mitäs sinne kuuluu, oliko joku teistä viime viikonloppuna festareilla, vai ootteko vasta menossa jonnekkin tuleville festareille? Mites kesä muuten on mennyt onko lomat jo vietetty vai onko jollain loma vielä edessä päin?


8 kommenttia:

  1. Meinasitko muuten muuttaa Iisalmeen vai käydä koulua Kuopiosta käsin? Iisalmi on kyllä niin ihana kaupunki, ihan varmasti muutan sinne vielä joskus! ^___^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse asiassa en muuta, mun äiti on siellä opettajana ja sisko samassa koulussa, joten auto kulkee sitten joka päivä sinne täältä kuopiosta:) Niin se kyllä on jo muuttaisin varmasti sinne jos ei valmiiksi olisi jo selvää kyyti järjestelyä!

      Poista
  2. Kiva et sulla oottaa jotain mukavaa työputken jälkeen! :)<3 Ihana asu muuten! Noi korkkarit on ihan täykkikset :)♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ihan erilailla jaksaa painaa duunia ku on mukavat jutut tiedossa sitten vapaalla!:) Kiitos oon itekki tykästynyt nyt niihin!!

      Poista
  3. oi paita näyttää hyvälle ja sinä muutenkin ! eiksoo hullua kui paljon vaatetta oikeesti tekis mieli ulos pukea ... mie jos oon autolla nii sit sinnillä puen muka kesävaatetta. -.- sitteku kattoo ihmisiä mitä kulkee kaupungilla nii tuulitakkia ym päällä. ai kamala! no..enskesää odotellessa ja toivotaan että se olis lämmin=) Mie olen menossa elokuussa festareille! jejeee. ees jottai bailausta siis tiedossa ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 No aijjaa itse kuulun näihin takkia miljoona paitaa ihmisiin.. Mulla kun ei autoa ole ja kävellen liikun joka paikkaan, niin ei paljoa kesältä tunnu.. Toivotaan todella, että ensi kesänä ois taas oikeasti se kesä!! Hei jee huippua kiva että on vielä festarointi tiedossa!=))

      Poista
  4. Ihana asu ja upeet sandaalit <3 Mulla on mun liuku väri vaalentunut melkeen kokonaan pois, mutta aijon silti mennä ke kampaajalle. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Joo se on tää kesä kun vaalenee heti hiukset, mäkin vähän taistelen vastaan, että menisinkö, mutta ehkä kestä kuukauden ainakin vielä tällä tukalla..

      Poista