sunnuntai 2. elokuuta 2015

MULLA ALKO LOMA!

moikkis!
Kerkesinki tulla tänne vielä postailemaan ennen torstaita tosin syy ei oo mikään kovin kiva. Istun nimittäin tällä hetkellä päivystävän hammaslääkärin aulassa, koska mun vasemmanpuolen naama on turvonnu ihme palloks, minkä lisäks mulla koskee niin leukaan kuin hampaisiinkin.. Toivon todella että vaiva on vain joku minkä saa helposti hoidettua jottei menis koko loma kivun kourissa tai seuraavaa aikaa odotellen.. Mä myös kirjoitan postausta ekaa kertaa kännykällä, joten toivottavasti tästä tulee ihan normipostauksen näköinen silti. Kuvat on otettu viime kerralla kun olin lahessa samana iltana ku otettiin kanavalla kuvia. Asu tosiaan on sama, mutta tykkäsin myös tästä tie taustasta niin halusin nämäkin kuvat julkaista. 
Nyt toivotaan parasta, että mun hampaat/leuka saadaan nyt kuntoon, että pääsen sitten nauttimaan täysillä lomasta. Nyt rupen odottamaan jospa sitä kohta pääsisi tuonne lääkärille jo tätä suuta näyttämään.
Mutta viettäkää rento sunnuntai ja palaillaan<3

EDIT: En osannu julkasta tätä postausta kännykällä, tai se julkas kyllä mutta heitti tän sinne päivälle kun olin luonnoksiin nämä kuvat laittanut. Mutta kuitenkin tilanne päivitys. Tällä hetkellä ollaan lahessa kera kahden antibioottikuurin. Lääkäri tosin ei tienny mikä mulla on tai mistä kipu/turvotus voisi johtua. Nyt siis toivotaan, että noi anbiootit toimii ja meikäläinen pääsee jatkamaan edes loppuloman terveenä.

4 kommenttia:

  1. Kauniita kuvia :) Kivaa lomaa sulle ja toivottavasti antibiootit tepsii ja pääset tervehtymään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 niinpä toivottavasti tepsii, niin päsin ihan kunnolla aloittaa lomailun!

      Poista
  2. Oikein ihanaa lomaa, sen oot ansainnu<3! Ja parane pian :-*

    VastaaPoista