sunnuntai 23. elokuuta 2015

VIIMEINKIN MÄ VOIN HYMYILLÄ JA SANOA OLEVANI ONNELLINEN


Onnellinen.
Sitä mä tällä hetkellä todella olen. Oon nyt lomalla monesti pysähtymään miettimään sitä miten kaikki vaan oikeesti soljuaa lopulta paikoilleen. Vuos sitten en ois ikinä uskonu, jos joku ois kertonu, että odota vuosi ja sulla on kaikki mistä oot aina oikeasti haaveillu. Mutta niin mulla vaan on. Kun sitä vaan jaksoi uskoa itseensä, tehdä asioita unelmien eteen niin sitten ne unelmat vaan toteutuu. Erilaisten sattumien kautta. Kevään kova työ töissä ja avoimessa amk ja yliopistossa palkittiin kun pääsin tänä vuonna opiskelemaan. Mulla kiva pieni oma asunto missä oon viihtynyt tosi hyvin. Mutta loppuvuodesta muutto isompaan asuntoon on ainakin toivottavasti on edessä. Se miten Turun reissulla puolivitsillä ladattu Tinderi, toi viime maaliskuussa, mun eteeni just sen mitä aina olin ettiny. Ihmisen kenen kanssa oli niin helppo ja hyvä olla. Ihan noin vaan löytyi, niinkuin tinderkin ilmoitti oltiin todella match. Kannatti siellä Tampereen abc:llä uhrata se hetki viimeisille tinder pelailluilla. Niin se vaan kuulkaa ihmiset menee, että se elämä yllättää juuri silloin kun sitä vähiten odottaa ja myrskyn jälkeen todella tulee pouta sää. Ei vaan saa koskaan luovuttaa. Koska kaikki menee kyllä just niin kuin kuuluukin. Menee siinä sitten kuukausi, vuosi tai kaksi, että sen tajuaa. Nauttikaa ihmiset joka päivästä ja niistä ihmisistä ketä teijän ympärillä on. Mutta olkaa myös avoimia, sillä uusia ihmsiä voi tupsahtaa elämään ihan mistä vaan. Ja vaikka ne tulis vähän yllättäen niin silti antakaan kaikille mahdollisuus, ei koskaan nimittäin tiedä miten hyvä ja syvä side sen uuden ihmisen kanssa voi tulla.
Rakastaa itteenne ja toisianne ja olkaa onnellisia, ja jos ei tunnu nyt siltä että voi olla onnellinen niin älä hätäile, kyllä sekin päivä vielä tulee.

p.s kyllä antakaa vaan tinderille uusi mahdollisuus ;D

10 kommenttia:

  1. Ei jotenki tuu mieleen mitään sanottavaa, mut halusin silti ilmottaa et aivan ihanaa :D Oon tosi ilonen sun puolesta!

    VastaaPoista
  2. kauniit kuvat ja niin postiivinen postaus joka saa hymyn huulille ! ihana teksti..<3

    VastaaPoista
  3. oii ihanaa kuulla<3 täytyy vissiin antaa se uus mahollisuus ;)

    VastaaPoista
  4. Tais muuten olla Jyväskylän ABC millä pysähdyttiin Turun reissulla...;)
    -Takapenkin krapulainen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah juu kyllä mut tankkasin sillo Tampereella missä mätsäsin samulin kanssa;D

      Poista
    2. Aijaa! Mä tein nii kuolemaa etten oo tajunnu yhtää et ollaan pysähdytty Tampereellakin, muistan vaan u-käännökset ja ympyrät... XDD

      Poista
    3. hhaah hups just because i can:DDDDDD

      Poista