perjantai 18. syyskuuta 2015

ASIAT JOTKA TEKEVÄT TÄLLÄ HETKELLÄ ONNELLISEKSI


..Rauhalliset aamut, nykyään on aina niin kiire aina lähteä kouluun, että harvoin kerkeän rauhassa aamulla heräillä ja syödä aamupalaa, niinpä rauhalliset aamut kotona ovat luksusta..

.. Myös aamut jolloin mennään mummolan kautta kouluun. Mummo laittaa aamupala pöydän koreaksi ja mukavaa samalla aina nähä mummia ja ukkia, kun nauttii rauhassa aamupallaa..

..Koulu. Mulla on tosimukavia koulukavereita ja oon myös aika varma, että olen juuri sillä omalla alalla. Myös luokka kaverit on tosiaan mukavia, jännitti aika paljon mennä luokkaan, mikä on jo kuitenkin aloittanut viime keväänä yhdessä, että pääseekö sitä mukaan ollenkaan, mutta kivasti on ainakin omasta mielestä mennyt..

...No tuo parempi puolisko. Joka päivä saa miettiä, että mistä mä tuon oikein löysin. Tuntuu vaan, että toinen on täysin tehtyä mua varten. Ja vaikka välimatka aiheuttaa paljon ikävää, tekee se mut kuitenkin loppupeleissä onnelliseksi kun on löytänyt ihmisen kenen kanssa pystyy ja haluaa jakaa elämänsä..

.. Ystävät. Vaikka kiiren keskellä aina välillä on molemmin puolin vaikeaa löytää aikaa, tekee mun kaverit mut onneliseksi. Se, ettei kaveruus muutu vaikka toinen asuu toisella puolella suomea, tai vaikka vaan Kuopiossa, mutta näkemisien välille tulee aikaa, tarkoittaa aika paljon. Välillä sitä jännittää, että onko sitä enää niin mukana jonkun kaverin elämässä, mutta sitten kun viettää aikaa yhdessä huomaakin, ettei mikään ole muuttunut..

..Perhe. Mulla on iso ja ihana perhe. Perhe joka tukee ja perhe joka ei lähde mihinkään. Saan olla niin kiitollinen siitä, miten upeaa perheeseen sitä onkin syntynyt. Vanhempien lapsiksi, jotka laittavat lapset aina edelle ja kaikki mun kuusi sisarusta, joiden kaikkien kanssa kaikilla on läheiset ja hyvät välit..

..Tämä blogi. On mukava aina muokkailla kuvia ja nähdä hieman vaivaa tän harrastuksen eteen ja sitten kun te ihanat  ihmiset sieltä ruudun toiselta puolelta piristätte vielä kommenteillanne, niin se laittaa joka kerta hymyn huulille..

..Itse asiassiassa koko elämä. Mun elämässä on kaikki tällä hetkellä niin hyvin. Ainut asia on tämä kaukosuhde, mikä välillä harmittaa, mutta kun tietää, että tulevaisuudessa tullaan asumaan samassa kaupungissa, saman katon alla niin kyllä sen jaksaa. Sitä saa olla tässä hetkessä nyt niin onnellinen, kun kaikki on radallaan, silloin ne arjen epäonnistumisetkaan ei maailmaa kaada. Että on saanut syntyä maahan missä ei tarvise pelätä ja kaikki on aikalailla mallillaan..

kuva google.

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja asioita oot listannut :) voi kylläpä mullekin kelpais mummolan aamupalat hah :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on kyllä aina luksusta kun pääsee mummin aamupala pöytään!=)

      Poista