torstai 3. syyskuuta 2015

AUTUM INSPIRATION


Moikkis 
Tänään pidetään pikku tauko reissu postauksista, sillä syksy alkaa jo tulla ja mulla ainakin tulee sen mukana myös uutta inspiraatiota pukeutua! Niin se vaan on, että kesä alkaa olla pikkuhiljaa ohi ja on aika siirtää katse kohti syksyä! Vaikka kesä onkin ihanaa aikaa, niin silti syksyyn siirtyminen ei minua harmita. Syksy on nimittäin lempivuodenaikani pukeutumisessa. Ruutupaidat, murretut värit, farkku, nahka, paksut neuleet, nilkkurit ja erilaiset hatut ovat olleet omia lemppareita syyspukeutumisessa vuodesta toiseen. Myös kerrospukeutuminen on helppo tapa luoda yksinkertaiseen asuun hieman lisää ilmettä (ja suomessa mukavasti lämmittää kylmänä syyspäivänä..). Tänä syksynä mokka on kovassa huudossa ja nyt se on pikkuhiljaa alkanut näyttää myös omaan silmään todella hyvältä ja tällä hetkellä metsästyksessä onkin se täydellinen a-linjainen mokkahame. Myös nahkahameen kaipaisin kaappiini. Mulla parivuotta sitten oli jo yksi yksilö, mutta jossain mielenhäiriössä myin sen tyyliin eurolla kirpparilla, joten nyt tarvittaisiin uusi. Mulla oli myös täydelliset mokkashortsit, mutta myin ne vissiin samalla kerralla kirpalla poies(näkyy alimmissa kuva kollaaseissa)... Pitäs ehkä lopettaa vaatteiden vienti kirpparille, kun heti niitä kaipaa takaisin:'D
Kuitenkin tällä kertaa keräsin inspiraatiota omista vanhoista syys asuista. Kaikki muut kuvat paitsi kaksi viimeistä kollaasia onkin vuodelta 2013 ja kaksi vikaa kollaasia, sitten viime vuoden syksyltä eli syksyltä 2014. Keräsin myös kollaaseihin Espritiltä muutamia must have tuotteita tällä syksylle.


Siinäpä siis näkyy vähän kurkkausta mun viime vuosien syys asuihin! Oli muuten hauska katsoa näitä kuvia huomata vähän eroja. 2013 vuonna kuvat tuli otettua vanhaan blogiin hyvin usein vaan olkkarin valkoista seinää vasten. Muuten kyllä monet asut on sellasia mitä voisin edelleen käyttää! Ai, että noi mokka shorsit nyt harmittaa mua, miksi mä ne myin?!
Ja kun sain Espriltä viestiä tutustua heidän verkkokauppaansa niin sieltä löytyi todella paljon kaikkia ihania juttuja! Espriltähän löytyy todella laadukka vaatteita sekä superkivoja sisustus juttuja! Myös alesta löytyi mm. tämä(click!) joka jäi mull vähän mieleen kummittelemaan. Päätin sitten keräillä muutamat omat lempparit tähän inspiraatio postaukseen. Päätin vielä erikseen piirtää pinkit sydämmet niiden vaatteiden päällä, jotka jäi erityisesti mulle mieleen. (p.s huomasinkin juuri että tilaamalla espritiltä tuotekuvaston saa 10% alekoodi, jos vaan jäi jokin mieleen;) )
Mutta yksi yhteen, syksy tulee ja mä olen siitä innoissani!! Muutamat syys asukuvat on jo käyty ottamassa ja toivottavasti saan kuvattua teille vielä monet syys asut.

Mites te ootteko jo innoissanne syyspukeutumisesta?
Mitkä on teidän lemppareita syyspukeutumisessa?
Vai pitäskö kesän vaan kestää ikuisesti ;)?

Kollaasien vaatekuvat; http://www.esprit.fi/naistenvaatteet

4 kommenttia:

  1. Oi ootan niin innolla syyspuketumista! :) hirmu kivoja syysasuja tässä, näistä saa kyllä kivasti inspista, kiitti! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiva jos vähä inspistä näistä löyty!=) Syyspukeutuminen on kyl parasta aikaa!=)

      Poista
  2. Mää oon innostunu ihan hirveesti syyspukeutumisesta :')♥ Nää asut toi inspistä vaan lisää 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syyspukeutuminen kyllä innostaa aina pukeutuu ihan erilailla!!:)) Kiva jos näistä vanhoista asuista löytyi mieleisiä:)

      Poista