tiistai 15. syyskuuta 2015

KUULUMISIA


Wazz UP?
Hehee, tässä olikin sitten viimoiset kuvat minusta hammasrautojen kanssa. Seuraavissa kuvissa niitä ei nimittäin enää ole! Mulla on tosiaan koulu tässä rullaillu etiäpäin ja viikonloppuna oli taas menoa, niin paljon etten kerennyt koneesen päin edes hengittämään. Lauantaina mulla oli aamupäivästä vielä koulua, sieltä sitten tulin siivoamaan kodin, minkä jälkeen menin sairaalaan katsomaan ystävääni joka sai juuri ensimmäisen lapsensa, ja voi että kun se pikkumies oli niiin suloinen<3 Pitkästä aikaa oli ihana päästä pitämään vauvvaa sylissä, mutta olihan se ihana pieni ihme<3



Sairaalasta suuntasinkin ystäväni tupareihin. Ystäväni oli laittanut pöydän koreaksi kaikista hyvistä tarjoiluista ja muutenkin oli ihan super hauska ilta!! Tanssittiin aamun pikkutunneille ja oli pitkästä aikaa tosikivaa päästä tanssimaan. Sunnuntaina lähdettiinkin sitten S kanssa mökille yhdeksi yöksi, sillä loman jälkeen meillä ei ole paljon ollut kahden keskeistä aikaa, niin oli ihana päästä vain toisen kanssa mökille rentoutumaan. Saunottiin, käytiin paljussa, syötiin sekä katsottiin elokuva nimeltä kaiken teoria, mitä voin kyllä suositella kaikille, jotka ei sitä ole vielä nähnyt! Mökillä tuli kuitenkin otettua kuvia, joten postaus mökki reissusta on viel tulossa. Mulla myös vielä yhdet asukuvat valmiina, kuhan kerkeisin ne tänne postailemaan. Haluaisin nuo kuvat postata vaan mahdollisimman nopeasti sillä...



Kävin tänään viimeinkin kampaajalla!!! Nyt on taas hiukset kondiksessa ja tykkään ihan sikana. Pituutta lähti about 10cm ja vaalealle värille sanottiin yllättäen hyvästit, mutta mä tykkään! Kuva uudesta tukasta tulee heti kun olen postannut vanhat kuvat pois, ettei hiusten väri hyppele mulla joka toisessa postauksessa. Kuitenkin instagramista ssaakkuw voi käydä kurkkimassa jo vähä lopputulosta, kuva on tosin aika köyhä, mutta kaikki oleellinen näkyy ;D

Nyt mulla on kuitenkin ruoka uunissa ja pyykit pitää vielä levittää ennen kuin pääsen unten maille, joten palaillaan luultavasti huomenissa!
TSAO!

2 kommenttia:

  1. oi ihania kuulumisia, tosi kiva postaus ! ja jeee oot saanu raudat pois, vaikka niiden kans eläminen on varmasti tympeetä (mullaki joskus lapsena ollu) niin kyllä se kannattaa !! ja hei näinkin sun uudet hiukset instassa ! IHANAT <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Joo kyllä tässä kolmenvuoden aikana jo odotti tätä hetkeä kun ne raudat saa pois, aika vapauttava oli ne saada pois!! Hei kiitti paljon, mä kyl itekki oon tyytyväinen tähän fledaan!:))

      Poista