sunnuntai 27. syyskuuta 2015

PIKAMOIKAT


Helou ja rauhallista sunnuntaita teille!:)
Viikonloppu taas hurahti hirveetä kyytiä ohi ja taas onkin jo sunnuntai ilta. Perjantaina oltiin yötä mun porukoilla. Tehtiin siellä itse yhdessä pitsaa sekä katsottiin telkkaria. Lauantaina mulla olikin aamu vuoro töissä, joten päivä vierähti siellä, Illasta taas käytiin S:än kanssa mun isosiskon luona, vähän moikkaamassa siskon lapsia. Mun kummipojukin alkaa jo puhu niin hyvin, en kestä kun se kasvaa niin nopeesti!! Illasta katsottiin vielä perjantain Vain elämää-jakso sekä elokuva. Sunnuntaina meninkin myös töihin, joten mitään kummoista ei viikonloppuna tapahtunut. Se aika mitä ei ollut töissä, niin yritin vain rentoutua.

 Mulla on joku ihme väsymys koko ajan päällä, vaikka kuinka paljon nukkuisi... Ärsyttävää kun koko ajan on voimat loppu ja ihan väsynyt, vaikka haluaisi antaa itsestään enemmän irti. Nyt kuitenkin oon taas ruvennut liikkumaan vähän enemmän ja toivon, että se vie tämän väsymykseen pois. Ei oo kiva koko ajan toimia vaan puoli teholla nimittäin... Nytkin oon ihan poikki, niin siksi tulin vain tekemään tämmöisen pikapäivityksen muutamien naamakuvien kera, kun aivot ei toimi millään.

Huomenna mulla kuitenkin alkaa harjoittelu, joten täytyy aamulla on skarppina ja valmiina oppimaan uutta!! Menen tosiaan kouluun tekemän tämän ekan 10viikon harjoittelun ja oon kyllä tosi innoissani. Nyt sitä viimeistään selviää onko omajuttu tämä koulu. Koulu on myös Kuopiossa mihin menen harjoitteluun, joten huippu asia on, ettei tarvitse kulkea joka päivä tunnin matkaa autolla kouluun ja takasin.

Mutta nyt tää tyttö lähtee unten maille, palaatan tässä alkuviikosta, mulla on nimittäin parit uudet asukuvat, mitkä pitäisi päästä julkaisemaan!:)
Moikkis ja viettää kiva viikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti