keskiviikko 16. syyskuuta 2015

SUNNUNTAIN ASU!


Helou!
Noniin ekat asukuvat ilman hammasrautoja! Mä oon kyllä ite jo niin tottunut,  etten ees muista millasta oli olla raudat suussa. Näissä kuvissa tuo vanha tukka näyttää ihan yllättävän hyvältä, mutta nyt se on tosiaan aika erinäkönen kun näissä kuvissa. Ehkä mä vielä joskus palaan vaaleeseen pitkään tukkaan, mutta nyt kyllä tää punanen, jos voi sanoo pitkä polkka on jotenkin se mun juttu!
Enköhän perjantaina saa tänne teillekkin kuvia tästä uudesta tukasta.


Mutta tosiaan tässä ois maanantailta asukuvaa, kun käytiin S:sän kanssa Sorrentossa pizzalla. jos muuten kuopiossa hyvää raflaa etitte niin ehdottomasti kannattaa mennä satamassa sijaitsevaan italiaiseen Sorrento ravintolaan! Asun piti kuitenkin olla rento jotta sai syöpötellä rauhassa. Uusi hattu ja nilkkurit kuitenkin toi tähän perus asuun ihan kivasti ryhtiä. Mulla on vaan nyt ongelma, että sopiiko toi mun uus hattu mun uusiin hiuksiin?! Kun vaaleeseen ja ruskeeseen tukkaan tuo hattu käy, mutta en oo varma käykö tämä punanen tukka nyt tuon hatun kanssa, ei auta kuin testata!
Oon kyllä niin fiiliksissä tästä syksystä kun pääsee käyttämään nilkkureita ja neuleita, kiva aina kesän jälkeen päästä laittaa nilkurit jalkaan.


Tänään mulla oli 18 asti koulua, sillä meillä oli ensiapu harjoituksia. Siinä 4tuntia elvyteltiin nukkeja henkiin. Vaikeinta oli ehkä niiden vauva nukkejen elvyttäminen, vaikka ne olikin vain nukkeja, niin kyllä sitä siinä mietti, että toivottavasti ei ikinä tarvitse joutua siihen tilanteeseen, että pikkuvauvaa tulisi elvyttää... Jotenkin mulle niin kamala olo edes miettiä sellaista tilannetta. Mutta pakolliset taidot nuo on, varsinkin kun lasten kanssa työskentely mua kiinnostaa, niin pitää osata auttaa noissa tilanteissa eikä vaan mennä itse lukkoon.
Huomenna on onneksi rennompi päivä sillä koulu loppuu jo 14. Illasta hyppäänkin onnibussiin ja suunnaksi Lahti. Perjantaina mulla onkin kivasti vapaapäivä.

Mutta nyt muokkailen vähä mökki kuvia, jos ne saisin tänne postattua huomenna,
palataan siis,
moro!

13 kommenttia:

  1. oi vitsit mikä asu, yksinkertanen mut nii paljon kuitenki kivoja elementtejä! ps ensiapukurssi oli kyl jotenki tosi jännä, ku pääs kokeileen kaikenlaista, vaikka tositilanteesa oisin varmaa löysät housussa...huh. mun pitäs varmaan jo kohta käydä uudestaan jollai kurssilla, viimekerrasta on jo liian monta vuotta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Joo kyllä mäkin sitä mietin, että itse en kyllä varmaankaan osaa olla niin rauhallinen kun tuollla niitä harjoitteli, mutta jospa noita harjottelemalla sitten osaisi toimia vaikak oiskin vähä shokki tilassa!!

      Poista
  2. Törmäsin sun blogiin Katan blogin kautta ja pakko sanoo että onpa sulla huippu tyyli ja tosi kivoja kuvia. Jäin seuraamaan. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 Kiva kuulla, toivottavasti viihdyt täällä!=))

      Poista
  3. Tykkään tästä asukokonaisuudesta! ♥
    Muistan kanssa kun kävin ensiapukoulutuksen ja siinä vaan mietti miten pelottava oikea elvytystilanne olisi. Hyvä että niitä taitoja opetetaan. :)

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Joo niin on kyllä noi taidot ois hyvä kaikilla olla hallussa, ainakin moni osaisi toimia jos osa hätääntyy itse tilanteessa:)

      Poista
  4. Voi että, kuulostaapa ihanalle sun puuhastelut taas!:) Ja hei, aivan ihana asu! Mäki haluun tollaset housut<3

    VastaaPoista
  5. Ihanan simppeli asu ja kyllä toi hattu ja korot tuo siihen sitä jotain. Tykkään myös kun ne mätsää väriltään toisiinsa ♥ Uskon että punatukka käy tuon hatun kanssa, mullakin olisi ostoslistalla beige hattu ja oon miettinyt että miten se nyt vaaleen tukan kans menee, näyttääköhän sitten vähä liian ''hailakalta'':d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Kata<3 Niin toivottavasti käy sillä tykkään tuosta hatusta kovin!! Ja ihan totta näissä munkin kuvissa hattu on aikalailla hiusten värinen, mutta toisaalta musta se myös toimii se hailakkuus kun on muutkin vaatteet tavalla saman värisiä!=)

      Poista
  6. Todella kiva asukokonaisuus <3 Jotenkin outoa nähdä sut ilman rautoja. Ne kyllä sopi sulle todella hyvin :) mut oot kyllä todella kaunis ilmankin niitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Joo mulla itsellänikin oli alkuun oikeesti ihan identiteetti kriisi kun ei enää ollut rautoja, niin kauan ne kuitenki oli osa mua ja mun ulkokuvaa tavallaan, mutta onhan tää elämän ihan jees ilman niitä ;D

      Poista
  7. Upean väriset nuo kengät ja ihanasti sopii tuohon hattuun! :)Tykkään tosi paljon siitä miten hymyilet kuvissa, kumpa mäkin osaisin hymyillä kuvissa jotenkin luonnollisesti :D

    VastaaPoista