keskiviikko 9. syyskuuta 2015

SYYS ASU VOL 2


Wazz up!
Heti alkuun pakko kirjottaa, että ooon aivan poikki, joten pahoittelen, että suomenkieleni on luultavasti vielä huonompaa kuin yleensä(kyllä voin kirjoittaa jopa huonommin kuin yleensä, mikä on jo heikko esitys aina.).. Mutta halusimpa kuitenkin tulla jakamaan tämän toisenkin syys asun, minkä jo lupasinkin. Elikkä tässä ois se toinen asu, mikä mulla oli päällä, silloin kun vielä tarkeni menemään paljain säärin kunhan vaan yläosa oli lämmin. Halusin kokeilla yhdistää tuon neuleen kellohameseen ja mun mielestä se ainakin toimi kivasti! Tää asu myös menee vähän syksymmällä kun vetää polvisukat tai sukkikset jalkaan. Hattu taas yllättäen löyti tiensä mun päähän. Mulla on niin kamala hiuskriisi aina välillä, että vain hattu pelastaa. Huomenna pitääkin soittaa kampaajalle ja yrittää edes jollekkin päivälle saada aika, tää tukan malli on nimittäin ihan kamala! Tosin väriä en oo osannu vielä päättää.. Tää tukka on nyt jo melko vaalea, osasta kohti jopa blondi, niin mietinnässä on, että pysyisikö jossain vaaleammassa sävyssä, vai palaisiko siihen tummenpaan kupariin.
Ehkä kysyn kampaajan mielipiteen enkä päätä vielä mitään, sittempä näkee onko tyytyväinen ehdotukseen vai ei, jos ei oo niin sit tietää, että se toinen väri on just se minkä haluu.


Nii, oliko mulla vielä jotain juttuja mielessä. Vai pitäskö tällä kertaa jättää kirjoittelu vaan vähä lyhyemmäksi kun ei automaattisesti aivot tuota minkään näköstä tekstiä tai yhtään muutakaan.
Jooop, ehkä mä en nyt tarinoi, kun ei siitä tuu oikein mittää jos yrittää oikein keksimällä keksiä asiata tänne.
Palataan siis taas kun mun aivot toimii ja pystys edes vähän tuottamaan tänne jottain järkevätä, tai ei ehkä niin järkevätä, kun emmä koskaan tuota, mutta ehkä tajusitte. Tai sitte ette, mut joo.
Adios amigos<3

p.s onko teillä tämmösiä ongelmia kun aivot ei vaan toimi ja tekstiä ei tuu? Jos on niin kertokee miten saatte ne taas takas toimimaan :'D Tekis mielipostata mut aivot ei suostu toimii...

12 kommenttia:

  1. hei tosi kiva kokonaisuus, ihailin tätä jo instassa! ♡ kuvatkin on tosi onnistuneita!

    VastaaPoista
  2. On!! :D silloin vaan luovutan ja en kirjota :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, hyvä kuulla, et muillaki aivot ei aina toimi, joo mulla aina sama tekniikka, jos ei natsaa ei natsaa:'D

      Poista
  3. Hhaha, voi kuule saaruli.. Mulla on toi sama aivojen jumitus niiiiin usein :'DD Mut ihania kuvia eniveis ja asu on tosi kaunis<3 Ja sinä ruskee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hah, taitaa olla ihan yleinen ongelma kaikilla sitten aina välillä, ketkä bloggaa!:'D kiitos<3 juu tai olin ruskee, nyt on kyllä vikatkin rusketuksen rippeet kadonneet:/

      Poista
  4. Mustavalkoisen asun kanssa ei vaan voi mennä vikaan! :)

    VastaaPoista
  5. Rakastuin tähän lookiin ikihyviksi joten oli pakko koota sama hame neule yhdistelmä itsekin. Tää meni kyllä parhaimmaksi asuksi mitä oon täältä sulta nähnyt. Nostan hattua :3 ❤️

    VastaaPoista
  6. Tosi kiva asu! Ja magee toi hattu :3 joillekkin ei sovi hatut ollenkaan mutta sulle toi istuu ku nenä päähän :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos paljon!! Kiva kuulla, että hattu käy, on nimittäin sen verran pahasti liimautunut hatut viime aikoina päähän!:))

      Poista