maanantai 28. syyskuuta 2015

VIIMEISTÄ KERTAA PALJAIN SÄÄRIN


Helou ja hyvvee viikonalkua teille!=)
Mulla on vähä semmonen fiilis, että nämä kuvat on viimoset tältä vuodelta kun pysty huitelemaan paljain säärin. Tänään ainakin parituntia ulkona seistessä olin niin syväjäässä, että kyllä tunsi miten syksy todella on tullut. Mulla tosiaan alkoi tänään harjoittelu, joka kestää 10viikkoa. Aikalailla oon vielä vähän pihalla, mutta uskon että näistä 10viikosta tulee oikein mielenkiintoiset ja mukavat! Kuhan vaan pääse jyvällä työstä niin eiköhän se homma ala sujua. 


Kuvissa näkyy mun uusia ostoksia. Shorsit löytyi hm:ltä alesta ja tuo neule löytyi Kappahlista silloin samalla kun ostin neulemekonkin. Ja tuo valkeaneule on kyllä jo nyt päässyt suosikki vaatteeksi, varmasti tänä syksynä tuo valkoinen pitkäneule pääsee vielä monta kertaa päälle. Parasta kylminä syyspäivinä kääriytyä pitkään lämpimään neuleeseen. Yksityiskohtia asustta oli hattu, korut, kello seka nuo söpöt neulos sukat. Ja ihme mulla oli kerrankin nuden väristä huulipunaa!! Aina yleensä käytän mieluiten jotain voikkaanväriäsi punia, mutta tällä kertaa kokeilinkin nudea, mikä sopikin sitten hyvin tähän asuun.

Nyt kuitenkin alan tekemään yhtä koulutehtävää minkä palautus onkin mukavasti.. Tänään. Joten en enempää nyt jaa höpöttelemään,
Moimoi<3

22 kommenttia:

  1. Voi miten kiva asu. Tosi kivasti yhistetty nuo bootsit ja sukat. :)

    VastaaPoista
  2. Minkälaiset työtehtävät sulla siellä on? Se oli joku koulu, eikö? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Ainii en muista avasinko sitä ees ollenkana, piti ainaki kirjottaa mut unohin vissii:'D Mut joo ala-asteella oon semmosessa pien luokassa:) Nimikettä en oikein osaa sanoa, mutta siinä oon opettajan apuna ja sitten oon myös iltapäiväkerhossa ohjaajana aina loppupäivän!:)

      Poista
  3. Ihana asu Saara!! Tuo hattu on niiin rakkautta, vielä etsiskelen itselle sitä beigeä ihastuttavaa yksilöä. Onko tuo Ginasta? Mä ihailin eilen Ginan beigeä hattua mutta se ei vielä mukaan lähtenyt:) Komppaan Jennaa, ihanasti yhistetty nuo sukat ja bootsit! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kata<3 Itseasiassa tuo hattu on H&M:ltä!:) Tuo mun hattu oli kyllä hyvä kokonaan villaa ja hintaa vaan siihen nähden 25e, että ei ollu mielestäni hinnalla pilattu!:))

      Poista
  4. tosi ihana asu, tykkään kun ruskeaa löytyy pikkuisen joka puolelta asua! ♡

    VastaaPoista
  5. Ompas ihanan hempee asu<3 Noi sukat tuo sellasta tiettyä sulosuutta :]

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3, niin musta on kiva laittaa ne aina tollasten bootsien kanssa kun niistä tulee semmonen söpömpi vaikutelma sitten!:))

      Poista
  6. Upea asu <3 tykkään tästä värimaailmasta paljon :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kauniita kuvia! Minustakin suloinen yksityiskohta nuo sukat :)

    VastaaPoista
  8. Apua miten hyvältä näytät! Ja tämä kokonaisuus todellakin toimii<3 Tuo neule on ihana ja juuri sen pituinen mitä olen etsinyt! Tuollaisen neuleen kanssa sopii nimenomaan hyvin shortit tai hame :) En ymmärrä miten ole aikaisemmin tänne eksynyt.. Pakko jäädä lukemaan! :) Ps. Tuo leikkaus hiuksissasi on ihana!!! Haaveilen itsekkin josko uskaltaisin leikata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei kiitos paljon ihanasta kommentistasi!<3 Ja tervetuloa seurailemaan!=) Ja tuo neule on kyllä mustakin just sopivan pituinen, melkein jokapäivä tekis mieli se vetästä päälle!!:)

      Poista
  9. Onpa ihanan syksyisiä kuvia, vaikka paljain säärin oletkin! :) Nuo nilkkurit on muuten tosi kivat ♥

    VastaaPoista
  10. oi vau! ihana asu ja ihana sysyinen tunnelma kuvissa! :) näyttää superkivalta sukat nilkkureissa!

    VastaaPoista
  11. Ihana toi sukka-kenkä yhdistelmä ^^ ♥ Neulekin on tosi nätti :)

    VastaaPoista