sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Nämä vaatteet voisin pukea päälle päivästä toiseen!

kaikki kuvat, fashiolista

Ai, että ihana syksy, jos mulla ois vaan rahaa niin tälle mun vaatekaappi silti varmaan näyttäisi. Osa näistä jutuista löytyykin jo kaapista, mutta perus neuleita mulla on ihan liian vähän! Harmaa näyttää tällä hetkellä mun silmään niin hyvältä, valkean ja mustan sekä tekonahkan rinnalla. Kun ennen tykkäsin, että asuissa oli monesti paljon kaikkea, niin nykyään omaa silmää miellyttää tosi basic tyyli. Toki välillä on kiva irrotella, mutta kuitenkin haluaisin, että vaatekaapista löytyisi paljon näitä, perus, simppeleitä vaatteita, mitkä kaikki sopivat toistensa kanssa yhteen. Auttaa nimittäin aika paljon päivinä kun ei tiedä yhtään mitä pukisi päälle. Farkut, valkea v-aukkoinen t-paita, bleiseri tai neule ei vaan voi mennä pieleen.

Mites teidän syyspukeutuminen, meettekö samalla värittömällä linjalla, vai löytyykö teidän ostoslistalta myös eriväreja ja kuoseja?

2 kommenttia:

  1. Musta on kans nykyään tullut vähän sellanen vörittömien kuosien ystävä :D Ennen olin se jolla oli kaikista räikeimmät vaatteet, mutta ajat muuttuu 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama homma mulla!! Saa nähä palaako sitä joskus taas sinne värikkäisii mut nyt tää "värittömyys" tuntuu kyl omalta jutulta!:D

      Poista