keskiviikko 7. lokakuuta 2015

OTSIKKO


Hah, varmaan joku on jo voinu arvailla mun postauksista, että otsikkojen keksiminen ei oikein koskaan luonnistu, joten oon nykyään laittanut otsikot vaan täysiin kuvamaan sitä mitä postauksessa on. Nyt en kuitenkaan keksinyt mitään. Tyylii syyslehtii ja kaksi puolikuvaa, oisko ollu hyvä otsikko:'D

Mutta juu. Mä tulin äsken lenkiltä, otin itseäni niskasta kiinni ja pakotin jalkaa toiseen eteen, sillä se kunto ei tule millään muulla takasin kuin urheilemalle.. Sinällää hirveen ikävää, ettei esim. suklaan syönti lisää kestävyysjaksamista, ihan vaan jos multa kysytään. Kuitenkin vaikka juoksusta en yhtään tykkää, niin nyt on hyvä fiilis. Pitää yrittää muistaa jatkossakin se urheilun jälkeinen fiilis, niin jospa sitä sais tän liikunnan taas ihan arkirytmiin mukaan. Ja siis semmonen korjaus, että liikkua mä tykkään ja paljon. Juoksu vaan on ehkä ainut laji missä en oo koskaan saanu sitä huippua fiilistä, jo sen suorituksen aikana ja siksi se ei oo mulle niin mielekästä. mutta kun haluaa peruskuntoa nostaa niin ei se oikein auta kun vaan lenkkeillä! Mutta kuitenkin nyt on kyllä hyvä fiilis, että onneksi lähin ja juoksin vaikka ei mukavaa ollutkaan. Tästä se urheilun makuun pääseminen taas lähtee:)

Tänään käytiin myös luokan kanssa pyörimässä syysmarkkinoilla torilla. Mitään ei oikein löytynyt, jotenkin tuntui, että paljon vähemmän oli myyjiä kuin yleensä. Kun musta noilla markkinoilla on kiva kierrellä kun ihmiset monesti myy omia tuotteita tai ainakin Suomessa tehtyä ja näin. Ainut mitä ostin oli korvapuustin. Ei sillä oli kyllä hyvä korvapuusti.

Ja siis mihin taas hävis se väli vaihe kun pysty käyttämään nahkatakkia?! Eka oli tosi lämmin et huiteli menemään paljain säärin ja tänään kun lähin pyörällä polkemaan töihin oli -1 aste... Hyrrr ja sen kyllä tunsi, meinaan kun käveliltiin sieltä markkinoilta pois niin meikäläinen oli ihan syväjäässä, vaikka mulla oli kunnolla vaatetta päällä. Toisaalta jos aurinko paistaa koko syksyn yhtä upeesti kun tällä viikolla, niin sitten kyllä hyväksyn suoraan tähän vähän kylmenpään vaiheeseen siirtymisen.

Mut mites te, miten on viikko lähtenyt käyntiin?

6 kommenttia:

  1. hahaa mulla kans aina hankala keksiä otsikoita, englannin kieliset kuulostais aina nii hienoilta mut huonona kielipäänä oon päättäny pitää otsikot ihan suomenkielisenä. Mut hei ihania kuvia<3 ihanan väristä huulipunaaki, oih!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Joo mäkin oon monesti miettinyt, mutta enkku on niin huono mulla ettei siitä mitää tuu:'D

      Poista
  2. kylmyys yllätti täälläkin! sormet oli ihan kohmeessa äsken ulkona hyrrr. mutta ihana syksyinen ilma<3 kivaisat kuvat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ihana kun aurinko paistaa vaikka onkin viileämpää!! Kiitos<3

      Poista
  3. Täälläkin kylmyys yllätti yhtäkkiä, tuntuu että joku syksyn vaihe jäi uupumaan:'D Mulla saattoi tuo Rodoksen reissu sotkee vähän, mutta jos oot tuota mieltä sinäkin niin joku vaihe on tosiaan jäänyt puuttumaan täällä:D Ihana tuo ensimmäinen kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä, semmonen nahkatakki keli vaihe jäi kokonaan pois!! Kiitos<3

      Poista