perjantai 9. lokakuuta 2015

SYYSKUVAT OSA 3


Noniin laitetaanpa sitten vielä jakoon vika osa näistä meidän kuvailusta!
Harmittaa aina jos käy kuvaamassa ja löytää monta kivaa kuvauspaikkaa, kun ei voi vaatteita kuitenkaan välissä vaihtaa.. Vähä hölmöltä tuntuu jakaa kolmepostausa samoista vaatteista, mutta ku mä niin tykkäsin näistä kuvista!! Kaveri bongas tän ihan huipun kujan mikä oli ihan täynnä kirkkaan värisiä lehtiä ja tottakai se piti vielä hyödyntää kuvauspaikkana.


Huh, onneksi tänään on perjantai. Oon nimittäin aivan poikki. Oon nyt ollut 15päivää putkeen töissä ja vielä pitäisi muutama päivä jaksaa, sitten pääsisin ansaitulle syyslomalle! Tuo työharjoittelu nimittäin on imenyt musta energia aikalailla, uusityö joka päivä 8-16, jossa täytyy vielä olla kokoajan 120% läsnä, huh kyllä sen tässä tunteekin. Älkää kuitenkaan ymmärtäkö väärin, tykkään tuosta paikasta, mutta kyllä se vaan ihan erilailla väsyttää kun on koko työvuoro oltava se 120% täysin läsnä ja mukana, toisin kun mun toisessa työpaikassa jossa esim. vihannekset pystyn leikkaamaan varmaan unissanikin.. Mutta pikkuhiljaa olen alkanut tähänkin työhön tottua! Syysloman jälkeen ainakin uusilla energiolla taas töihin. Se onkin mukavaa mennä kun nyt kahdessa viikossa on jo oppinut kaikki paikat ja ihmiset!


Syyslomalla mulla on kivoja suunnitelmia. Alkuviikosta oon vielä tosiaan töissä, mutta sitten suuntaankin Lahteen tuon paremman puoliskon luokse ja viikonloppuna onkin sitten kauan odettu Haloo Helsingin jäähalli keikka, ja täysin vapaaviikonloppu<3 Ai, että mä odotan tota. Hotellissa vaan nukkuu aina niin hyvin ja tarviiko mun ees mainita hotellin aamupalaa? Ja ihana kun mennään vielä launtaina kylpylähotelliin yöksi, joten tää mimmi loikoilee varmaan koko lauantai illaan vaan rentoutuneena altaassa. Ihanaa, en oo kylpylässäkään päässyt aikoihin käymään. Kaikin puolin siis täydellinen rentoutumis viikonloppu odottaa, kun vaan selviän tämän viikonlopun ja alkuviikon työvuoroista. Onneksi tuo parempi puolisko tulee tänään tänne, niin helpottaa munkin jaksamista kun on toinen odottomassa kotona<3


Mutta nyt toivotan teille oikein kivat viikonloput,
pusspuss<3

6 kommenttia:

  1. No vautsi mitä kuvia, ja mikä kuvauspaikka! Itsekin tuli tänään lehtikasoissa hypittyä, on se vaan niin mukavaa :D ja hei kivoja suunnitelmia sulla syyslomalle, kivaa lomaa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon joo tätä lomaa on kyllä odotettu <3

      Poista
  2. oi niin kauniita kuvia !! sun asu ja taustan värit, upeet kontrastit! <3

    VastaaPoista
  3. Tykkään paljon näistä kuvista, eli mua ei ainakaan haittaa vaikka samoilla vaatteilla mennään :) Onpa mukava kun sulla alkaa kohta syysloma, se auttaa kummasti taas jaksamaan. Ja kelpais tuo yö kylpylähotellissa myös tänne! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 No hyvä kuulla ettei haittaa jos samat vaateet välillä näkyy! Noniinpä, joo tuota kylpylälomaa on kyllä hetki odotettu:)

      Poista