lauantai 24. lokakuuta 2015

TUOMIOKIRKOLLA


Helou!
Tulin nopeesti vaan heittämään teille nämä vikat kuvat vielä viime viikonlopulta, kun kuvattiin lauantaina mun asukuvat tuomiokirkolla. Päällä mulla oli aina varma asu, mikä sopi musta hyvin yhteen uuden takin kanssa. Siniset farkut, kaulupaita ja valkeat tennarit, näiden kanssa vaan ei voi mennä vikaan!
Simppeleitä yksityiskohtia asussa oli kultaiset korut sekä huulipuna ja mun silmälasit. Mulla on siis ihan koko ajan käytettävät lasit, mutta ne harvoin päätyy kuviin, sillä nään kyllä hyvin myös ilman laseja, joten monesti on tullut lähdettyä sitten ilman laseja kuvaamaan. Kuitenkin nyt nuo lasit musta kävivät vaan hyvin asuun, sillä noi sangat oli sama värimaailmaa kuin takkikin. Mulla on tosiaan niin paljon hajataittoa, minkä takia laseja tulee käyttää koko ajan.


Hitsi, mä oon kyllä ite tyytyväinen näihin kuviin. Pakko kyl sanoa, kun yritetiin saada sellasta "luonnollista kuvaa" kun kävelen noita portaita alas niin aika paljon tuli hyvin hauskaa materiaalia :'D Täytyisi munkin varmaan tehdä sellainen "epäonnistuneet asukuva postaus" niin saisittte tekin vähän nauraa miden dorelle voi joku näyttää :'D Kyllä tuosta S:tä on vaan kuoriutunut huippu asukuvien ottaja. Tänäkin viikonloppuna on ainakin yhdet kuvat jo kuvattu, joten niitä sitten taas ens viikolla. Mutta nyt GLÖGIÄ, kyllä luitte oikein. Mun on jo kuukausi tehnyt sikana mieli glögiä ja viimein sitä oli kaupassa, joten nyt rupean nautiskelemaan glögiä ja sit ruvetaan tekemään tortilloja, joten ihanaa viikonloppua sinne ruudun toisella puolelle ja palataan alkuviikosta,
MORO!

12 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat :) Et sä sit oo ajatellut piilareita ? Mun pikkuveljellä on paljon hajataittoa ja käytti piilareita monta vuotta. Nyt hänellä on ollu lasit varmaan vuoden verran. En kyllä osaa enää kuvitella häntä ilman. Multa löytyy ja lasit, mutta en koe niitä tarpeellisiksi. Käytän vain sillon jos katson pitkiä aikoja telsua tai oon koneella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!:) Oon joskus miettinyt mut mua jotenkin pelottaa koko ajatus niistä että ne jumittuu mun silmään tai muuta vastavaa:'D Vaikka tiiän ettei niin käy kovin helposti.. Joo mullakin tärkein olla just koneella, opiskellessa tai just telkkaria katsoessa tai elokuvissa.

      Poista
  2. Tyylikäs asukokonaisuus :) Noi lasit kyl sopii sulle.
    Oivoi mäkin haluun glögiä! <3

    Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 mä oon just menossa kauppaan ostamaan glögiä lisää:'D

      Poista
  3. Siulla on kyllä ihan hirmu kiva tyyli, vaikka se poikkeaakin omastani jonkin verran! :) Ja nuo silmälasit ovat myös tosi kivat, sopii siulle hyvin <3

    VastaaPoista
  4. Ihania kuvia kyllä tosiaan<3 Vaalea tausta ja tuo asu mätsää niin hyvin!:) Voi munkin on tehnyt ihan sika pitkään mieli glögiä!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon<3 Ha, hyvä kuulla etten oo ainut ajoissa glögistä haaveileva!:'D

      Poista
  5. Tosi kiva ja simppeli asu. Minusta sulle sopii noi lasit tosi hyvin. :) Oiii glögi on niin hyvää. Kulutan sitä tosi paljon niin kauan aikaa kun sitä kaupasta saa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :)) Juu sama täällä se on vaan niin hyvää!!

      Poista
  6. Oi, tykkään näistä kuvista hirmuisesti ja tuo sun asu on täydellinen<3

    VastaaPoista