lauantai 14. marraskuuta 2015

BLOGI YSTÄVÄKIRJA

Oon muutamassa blogissa nähnyt näitä blogiystävä kirja postauksia ja ajattelin itsekin tän nyt toteuttaa. Kuvituksena on kuvat jotka napattii lahessa ilma oli sumuinen ja musta just sen takia näistä kuvista tuli tosikivoja! Mutta nyt niitä vastauksia.

SUOSIKKI:

-Kaupunki?   Kuopio tottakai! Mutta myös Turku ja Porvoo on ihan sika kivoja paikkoja!

-Lomakohde? No ehdottomasti Kroatia ja Split, aivan upee paikka!

-Biisi? Eniten oon nyt luukuttanut Maija Vilkkumaan versioita Sannin Sotke mut kappaleesta!

-Ravintola ja annos? hmmm, Kummisetä kuopiosta ja sieltä kana annos, ei voi mennä pieleen!

-Juoma? Pepsi max:'D

-Leffa? Intouchables eli Koskemattomat taitaa olla se suomenkielinen nimi. Niiin pysäyttävä ja huikea leffa. Mutta yleisesti tykkään action ja hömppäleffoista :)

-Sarja? Oivoi näitä on niiin paljon, once upon time, akward, vampire diaries, valtiatar, under the dome.. ja lista jatkuu, mutta ehkä paras niin game of thrones minkä luukuntin kattoo kaikki jaksot tänä syksynä.

-Kirja? Nälkäpelin kirjat on viimesimpänä tullut kahlittua läpi. Mutta mieleen jääneitä, poika raidallisessa pyjamassa, Natascha Kampusch - 3096 päivää.

-Asu? Nahkahousut, rentoneule, nilkkurit, hattu ja punatut huulet!

-Meikkituote? Maxfactorin peite puikko ja lumenen kulmatuotteet!

-Hiustuote?   Batisten kuiva shamppoo!

-Sovellus? Tää on paha vaikka käytänkin kaikkia sovelluksia niin tuota ehkä instagram tai snäppi? Emmä tiiä :'D

-Instagrammaajat? hmmmm, no laitetaan tähän allabandoned - kuvia huikeista hylätyistä linnoista taloista yms, ympärimaailmaa, monta paikkaa minne haluaa heti nyt! dtlsuvi - Yksinkertasesti huikeita kuvia. lokistagram- Pahimpaan koirakuumeeseen, corgi koiruudesta paljon kuvia, haluan!

-Aamurutiinisi? Herätys kello soi, naamaan kylmää vettä aamupala, hampi pesu, vaatteet päälle, vähä meikkiä ja menoks!




MUUTA:

Mitä vaatekaapistasi löytyy? Vaatteita! Aikalailla oman tyylisiä onneksi nykyään, oon myös saanut karsittua paljon  mun vaatteita, joten kaapistaa löytyy vaatteita mitkä voi vetää aina päälle! Rentoja kauluspaitoja, perus tpaitoja ja farkkuja.

Mitä pakkaat mukaan matkalle? Ihan liikaa kaikkee:'D Oon todella huono pakkaamaan...

Mitä teet kotona, kun kukaan ei näe? Laulan ja tanssin:'D Tosin teen noi kaikki myös perheen kesken ja olessa S:n kanssa.

Viimeisin sisustusostoksesi? Ööö, kynttilöitä ja sohvatyynyt!

Viimeisin WhatsApp-viesti? "Talvi tullee yöllä sano mun sanoneen!" :'D

Kotikaupunkisi paras paikka shoppailuun, syömiseen ja drinkeille? Shoppailuun matkus, vaikka ite pyörinkin mieluummin keskustassa, syömiseen Kummisetä, drinkeille Intro!

Mitä ostoslistallasi on tänä talvena? Lisää kunnon neuleita ja tällä tarkoitan, ei mitään muovi neuleita. Ja empä sitten tiedä, toki on juttuja mitä haluan mutta ihan must ostoslistalla ei oo oikein tällä hetkellä mitään. Oon muutenkin karsinut mun ostelua, ihminen pärjäis paljo vähemmällä kun mulla jo on.

Mitä laukustasi löytyy aina? Avaimet, puhelin ja kukkaro ! Mä en ikinä kanna laukussa mitään turhaa oikein mukana:'D

Paras tapa tuhlata 50 euroa? Nyt laittaisin rahat säästöön tai ostaisin jonkun kivan neuleen:)

10 kommenttia:

  1. oi jotenkin niin seesteisiä kuvia, kauniita<3 ja hitsin kiva lukea näitä blogiystäväkirjan vastauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!<3 Kiva kuulla, mustakin näitä oli kiva lukea muilta niin ajattelin itsekkin toteuttaa:)

      Poista
  2. Näitä on ain aihana lukea, oonkin miettinyt että toteuttaisin samaisen lähiaikoina. Saa nähdä jääkö vain ajatukseksi vai saanko kenties aikaiseksikin:') Kauniita kuvia, mulla sumuisessa säässä otetut kuvat menee aina hieman pieleen mutta mä en osaakaan kunnolla vielä säädellä tuota minun kameraa:D Harjoittelen kyllä ahkeraan!:')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni kiva, eiku vaan tekemään, itekki tykkkään näitä lukea ja siksi itsekin tämän väsäsin:)) Kiitos paljon=) Sumussa on kyllä todella hankala kuvata, itsekkin onnistuin vasta tällä kiinteällä putkella, mutta harjoittelemalla hyvä tulee!

      Poista
  3. Sairaan upeat kuvat ja ihana postaus. Mä tykkään lukea tän tyylisiä postauksia ihan sikana :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 Sama juttu, siksi ajattelin itsekkin tälläisen väsätä:)

      Poista
  4. Ooo mitkä kuvat taas<3 Sun kuvat on aina niin ihanan selkeitä! Ja oli myös kiva lukea näitä sun vastauksia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!<3 kuviin vaikuttaa paljo tuo mun 45mm putki, niin hyviä kuva sillä saa, vaikken mikää pro kameran kanssa olekkaan!:)

      Poista
  5. Mää niin tykkään lukea näitä kaikkien blogeista!!:) Aivan ihanan tunnelmallisia kuvia<3 Toi usva tuo sellasta kaunista hämyä♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kuulla että muutkin näitä tykkää lukea!!(: Kiitos paljon, mustakin se just kivasti hämyn ja tunnelman taustalle!

      Poista