keskiviikko 4. marraskuuta 2015

KESKIVIIKKO



Hello!
Niin sitä taas mennään jo viikonpuolivälissä. Eilisestä vuorosta selvittiin ja huomenna olisikin samanlainen vuoro vielä edessä. Viikonlopuksi on kuitenkin mukavia suunnitelmia ja mä olen vapaalla, joten kyllä jaksaa vielä vikat päivät pusertaa töitä. Mä oon tässä kohta puolin lähdössä salille, sillä siellä käynti on taas kerran vähän jäänyt.. Äsken siivoilin kotona ja pesin pyykkejä sekä maksoi kaikki laskut pois, kun opintotuki tuli tänään.

Ja pakko vähä ihmetellä tätä säätä oikeesti. Ulkona on plus 7 astetta lämmintä ja on marraskuu?! Ei sillä koko tää viikko ois ollut hyviä asukuvaus kelejä, jos vaan ois sattunut olemaan sen auringon aikaan ulkona, sillä ilmat oli niin lämpimät niin olisi voinuut huoletta heittää hamosen päälle ja saada vielä ilta auringonnassa kuvia. No toivottavasti ei viikonloppuna kylmene hirveästi ilma, niin saisin vähän uusia kuvia tänne otettua. Mut niin selasin äsken mun vanhoja asuja marraskuulta, ajattelin tehä saman postauksen uusiksi minkä tein lokakuussa niin nyt marraskuun asuista, niin muutamana vuonna oli jo kunnot kinokset tässä vaiheessa, eipä oo paljoo nyt ensilunta näkynyt. No jospa se talvi vielä tulee mä nimittäin haluan päästä laskettelemaan ja hiihtämään + se lumi tuo kivaa valoa tuonne pimeyden keskellä.



Ja ainiin kuopiolaiset jotka, että oo käynyt puijonkadulla kiinalaisessa joka on filmtownin yläkerrassa niin menkää ihmeessa ens kerralla tosikattava ja iso buffetti mihin myös kuulu sushi hintaa ja susheja oli vaikka mitä erilaisia, ai että kun tuolla sai mahan täyteen! Sisustus on vähä mitä on, mutta ruoka on hyvää ja se musta näissä buffet tyylisissä paikoissa on tärkeintä. Ja se, että on sushia, ja paljon.

Mutta nyt mun aivot ei toimi yllättäen yhtään ja tiiän itekki, että tää teksti on yhtävaikeeta lukee ku syödä tahmeeta puuroo, mutta ehkä me selviämme tästä ja toivottavasti viikonlopun jälkeen mulla on kivoja kuvia paljon ja aivot levänneet, jotta saan tänne blogiinkin jotain edes.
MORO!


2 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat <3 säät on kyllä suosinu bloggaajia ja itse ainakin aijon ottaa kuvia ilman takkia niin kauan kun on mahdollista :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos<3 niinpä kaikki pitää ottaa irti kun vielä tarkenee!:)

      Poista