tiistai 3. marraskuuta 2015

UUSI TALVITAKKI


Puuuh, kyllä meinaa voimat yksinkertasesti loppua... Tänään mulla on tosiaan ollut jo 8-16 töitä ja nyt meen vielä iltaan töihin ja kotiin pääsen siinä 23.30 ja sitten taas huomenna 8-16.. Meinaa nimittäin pikkusen väsyttää töitä on tosiaan painettu jo 16pv putkeen, mutta viikonloppuna saan sitten hengittää. Mutta voitte varmasti ymmärtää, että tämän takia, mulla ei nyt tänne blogiin ole hirveästi aikaa tulla jutskailemaan. Päälle ei myöskään päädy mitään mielenkiintoista, joten kuviakaan ei hirveästi ole, mutta näillä eväillä mennään mitä on tarjolla. 
Ja nyt ois tarjolla uusia kuvia meitsin talvitakista. Mikä oli muuten hullul hyvä löytö Vilan outlet myymälästä, nimittäin 100euron takki lähti mulle mukaan vain 39eurolla! Olin kaivannut juuri tän mallista toista talvitakki ja nyt se lähti mukaan ja vielä puoli ilmaiseksi. Tummansininen on mun yksi lemppariväri takeissa, joten en millään voinut jättää tätä takkia kauppaan.
Nyt mulla ei kuitenkaan oo sen enempää aikaa hölistä sillä pitää lähteä tekemään tämän päivän toinen työvuoro, saa nähä nukahanko pystyyn sinne töihin...
Mutta mukavaan viikonalkua teille, toivottavasti teidän viikko on alkanut kivasti:)


6 kommenttia:

  1. No olipa edullinen takki! Hyvä löytö siis :) Väri ja mallikin ovat kohdillaan - hyvältä näyttää <3

    VastaaPoista
  2. Tykkään näistä sun kuvista, niiden värimaailma miellyttää kovasti ja ihanan selkeitä!:) Millä kameralla sä kuvailet? Ja sitten takkiin. Olipas oikeasti hyvä löytö ja vielä ihanan värinen! Sekä nuo kengät näyttävät hirmu kivalta :) Paljon tsemppiä töihin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitospaljon<3 Mulla on olympus pem mini e-pm2 ja siihen kolme putkee mutta asukuviiin käytän yleen kiinteetä 45mm putkea!

      Poista
  3. onpa kiva takki! ja kivat värit näissä kuvissa :)

    VastaaPoista