maanantai 7. joulukuuta 2015

NEULE


Hrr.... Näitä kuvia katsellessakin tulee kylmä ja kyllähän mun naamastakin vähän näkee, että kylmä oli näitä kuvia ottaessa.. Tuossa sillalla nimittäin tuuli ihan sairaan kylmästi, mutta tottakai silti oli jäädyttävä ja otettava asukuvat :'D Nahkahousut ja rentoneule on ehdottomasti mun tän syksyn lemppari asu yhdistelmä! Tästä asusta teki vielä rennon sunnuntai asun nuo kengät, sillä halusin tällä kertaa nahkahousujen kanssa yhdistää vähän rennommat kengät. Asu olisikin ollut aivan toinen kun jalkaan olisi laittanut korot ja päähän lierihatun, mutta tällä kertaa mentiin rennommalla linjalla. Vähän väriä asuun toi tummanpunainen huulipuna, joka tosin ei hirveen hyvin näissä kuvissa näy!


Tänään tosiaan oli paluu koulun penkille ja meillä olikin tänään heti ensimmäinen tentti. Onneksi se oli ryhmätentti ja eiköhän me siitä ihan hyvin selvitty! Tentin jälkeen kävin "vähän" lainamassa kirjoja muutamaa koulutehtävää varten ja niiden tehtävien kimppuun pitäisikin päästä tällä viikolla. Mun instagramissa ssaakkuw, voi käydä katsomassa minkälaisen kirjapinon kimppuun sitä tässä pitäisi käydä. Kuitenkin mua ei enää ressaa niin paljoa, sillä kaksi viikko ja sitten on loma koulusta!! Kyllä tästä selvitään! 


Mitäs muuta, ainiin vähänkö mulle tuli tänään hyvä mieli, kun mun piti laittaa autoon lisää öljyä ja en osannut sitten avata sitä konepeltiä ( Juu oon vähä uuno, mutta viimeksi oon laittanut sinne öljyä 18vuotiaan, niin ei ollut ihan muistissa miten se luukun lukko aukee..) siinä sitten itekseni kirosin kunnes huomasin, että mun vierestä lähti auto pois. No ei mennyt kuin pari minuuttia kun se auto ajoi takasin siihen viereen ja autosta nousi nainen huikkasi mulle tarvitsenko apua. siinä vaiheessa olin todella kiitollinen, ettei se nainen vaan lähtenyt ajamaan vaan palasi takaisin vaan auttaakseen minua, tuli taas vähän uskoa tähän ihmiskuntaan. Siinä se nainen sitten aukaisi konepellin ja nyt muistan itsekkin miten se aukeaa! Mutta kuitenkin tuli niin hyvä mieli kun toinen tuli auttamaan vaikka en edes apua kehdannut kysyä. Pitää aina itsekkin muistaa kysyä, jos joku ihminen näyttää tarvitsevansa apua, sillä moni ei aina kehtaa sitä pyytää.

Mutta tänään oli siis kaikin puolin ihan jees maanantai, ja se jatkuu yhdellä jaksolla once upon timea, glögistä ja suklaasta nauttien kynttilän valossa ja jakson jälkeen aion tehdä yhden koulutehtävän pois päiväjärjestykesssä, nyt kuitenkin ensin täytyy rentoutua, palaillaan
Moro!

4 kommenttia:

  1. Apua, ihana nainen! Tuollaiset jutut lämmittää kyllä sydäntä :) Ihanaa, että meissä on vielä ystävällisyyttä jäljellä <3 Ihana asu jälleen, kerran. Toi paita onkin näkynyt jo muutamalla ja onhan se aika makea! Sopii tällain rentoon asuun ja miksei myös kuvailemaasi lierihattu/korkkarikomboon, tohon voisi mennä aika hyvin kauluspaitakin alle :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, se nainen kyllä pelasti mun päivän!!=) Juu tuo neule käy kyllä moneen ja tuon kauluspaidan kanssa mun on itseasiassa pitänytkin sitä testata, mutta en oo muistanut, täytyy ens kerralla muistaa!=)

      Poista
  2. Mukava kuulla, että kyseinen nainen tuli takaisin auttamaan sua. Tuollainen on nykyisin aivan liian harvinaista. Ihmiset kiitävät vain ohi laput silmillä. Nyt vaan loppurutistus, kohta sulla on loma ja pääset nauttimaan vapaista! :) Ps. asu toimii jälleen<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, onneksi tuollaista auttamista on vielä ja itsekkin pitäisi muistaa enemmän kkatsella ympärille, kuin juuri kiitää laput silmillä!! Kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan, mutta totta kohta on loma! Ja kiitos<3

      Poista