maanantai 4. tammikuuta 2016

UUDEN VUODEN AATTONA


Hellou!
Täällä on nautittu lomasta täysillä ja sillä läppäri on jäänyt ihan kokonaan nurkkaan. Oon nauttinut ystävien ja S:än seurasta, nyt kun on kerrankin kunnolla aikaa ja siksi läppäri ja samalla blogi on jäänyt hiljausuuteen. Nyt kuitenkin palaillaan lomalta taas bloggaillun pariin! Tänään ajattelin ensin kertoa vähän meidän uudenvuoden vietosta, muutaman kuvan keran. Kamera tosiaan oli koko illan kameralaukussa jos ei lasketa hetkeä, jolloin kuvasin mallikansion kisusta:'D Mutta sehän taas kertoo vaan hauskasta illasta, kun ei tullut kuvaaminen mieleenkään.

Mutta uuden vuoden vietto alkoi sillä kun tulin keskiviikko iltana junalla Lahteen. Uuden vuoden aattona sitten kävin pyörimässä aamupäivällä kaupoilla katselemassa alennuksia, mutta mitään ei lähtenyt mukaan. Sen jälkeen suuntasin alkoon ostamaan vähän kuohuvaa illaksi. Sitten kävinkin hakemassa S:än töistä, jonka jälkeen suunnattiin vielä yhdessä ruokakauppaan ostamaan herkkuja illaksi. Kun vihdoin päästiin kaupoilta pois niin tultiin tähän S:än luo ja sitten testattiinkin paremman puoliskon kampaaja taitoja, sillä raidoitettiin mun hiukset kaupan värillä! Nyt mun hiuksista tosiaan löytyy blondeja raitoja, sillä hyvinhän se onnistui! Mutta hiuksista kuvia myöhemmin mistä näette sitten lopputuloksen. Hiusten värjäyksen jälkeen katsottiin vielä nuorten jääkiekkopeliä, minkä jälkeen lähdettiinkin kohti illan viettoa. Ilta meni meillä oikein mukavasti, iltaan sisältyi syömistä, juomista, rentoa yhdessä oloa ja lautapelejä sekä rakettien ammuntaa. Ilta meni todella mukavasti ja oli musta juuri täydellinen tapa viettää vuoden vaihtumista.

Huomenna ois tarkoitus lähteä takasin koti Kuopioon ja ensi viikolla alkaakin sitten koulu taas. Myös yksi ihan huippu juttu varmistui, mutta en uskalla siitä tänne vielä kertoa ennen kuin kaikki on selvää, kuitenkin mulla on vaan sellainen kutina, että tästä vuodesta tulee ihan huikee!

Mutta hei mites teidän uuden vuoden vietot meni? Otitteko rennosti vai suuntasitterko baariin tanssimaan? 

6 kommenttia:

  1. oiei ku söpö katti!! mie niin tykkäisin kissoista, jos en vain olis allerginen niille, byää! ihanalta kuulostaa lomasi ja teidän uusivuosi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas oon aina pelännyt kissoja, sain pienänä kokea aika pahan kissan hyökkäysen, mutta nyt pikkuhiljaa olen alkanut tottunut kissoihin ja juuri tälläiset mukavat yksilöt onvienyt mun pelkoa pois, mutta nyt oon myöskin huomannut että oon kissoilla vähä allerginen! Ja kiitos niin mukavasti ilta ja loma menikin:)

      Poista
  2. Hihii ihanat noi kissa kuvat :D
    Meidän uusi vuosi meni ihan kotona rennosti :) Naapurit ampui raketteja mitä sitten katseltiin ja hyvää valkoviiniä, Wooooou villiä menoa :D


    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookki söpö kisu!! Noni oikein kivalta kuulosta, vaikkei ihan hulluinta menoa olekkaan ollut=)

      Poista
  3. Ihanalta näyttää ja kuulostaa, suloinen kisukin kuvissa ♥ Me vietettiin uuvee ystäväporukalla:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni, varmasti ollut hauska ilta teilläkin=) Juu kisu oli oikein kuvauksellinen!<3

      Poista