keskiviikko 17. helmikuuta 2016

NOPEA APU HIUSKRIISIIN - VIDEO !




Noniin nyt ois taas videopostauksen aika!
Tällä kertaa ois aiheena Biozellin tyvispray. Mulla on tosiaan kauhee hiuskriisi päällä, mutta en voi tehdä asialla mitään kun en osaa päättää, pidänkö värin vaaleana, vai rupeanko värjäämään esim. ruskean sävyiseksi tai punaisen sävyiseksi tukkaa. Päätin siis kotouttaa kaupasta pari näitä tyvisprayta ja leikkiä sillä ajatuksella mikä sen tukan väri vois olla. Kuitenkin Video pyörimään niin selviää enemmän.


Mutta kirjoitan tähän alle vielä muutaman huomion mitä en videolla sanonut:


- Kun käytät tuotetta tee se mieluiten kylpyhuoneessa, tuo nimittäin sotkee ihan sikana!!
- Tuote leviää hieman jos siihen koskee, varo siis koskemasta hiuksia, ettei käy niinkuin mulla kun vedin sitten vanhigossa kivat sotamaalaukset naamaan kaupungilla
-Kun laitoin tätä väriä tukkaan oli tietenkin kauhea loskasadekeli, minkä mukana väriä sitten valui hieman pois, en siis vesisaateella ehkä laittaisi tätä päähän. Tosin mulla tuotetta oli niin paljon päässä, verratuna oikeaan tarkoitukseen, mikä tietenkin vaikutti asiaan, että se levisi helpommin.
-Koostumukseltaan tuote on kuin todella paksua kuivashamppoota, ei siis mitään kauheean kevyttä.
-Purkki aika pieni, mulla meni lähestulkoon koko purkki tähän projektiin. Tosin väri on tarkoitettu vain tyveen, joten oikeassa käytössä varmasti kestää pidempään.
-Tuote lähti helposti yhdellä pesukerralla pois


Mutta yhteen vetona, ihan käypä tuote silloin kun tyvikasvu yllättää eikä ole aikaa/varaa värjätä tukkaa!




Onko teillä kokemuksi tuotteesta? Mitä tykkäsitte?
p.s blogiani voi seurata nyt myös Blogipolun kautta!

6 kommenttia:

  1. vau !! super hyvä lopputulos, sulle kyllä sopii tosi hyvin ruskeat hiukset<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 Nii hitsi kun en osaa päättää minkävärinen tästä tukasta nyt tekisi:'D

      Poista
  2. Mä en oo koskaan kokeillut mitään tyvispraytä, mutta tän innoittamana varmaan joskus pitäisi kokeilla hiuskriisin iskiessä! :) Kivasti tehty video, tällasia kattoo aina mielellään!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tuo on kyllä oiva apua jos haluaa nopeasti selättää hiuskriisin!!:) Kiitos paljon=)

      Poista
  3. Lopputulos näyttää kyllä tosi kivalta! :) Vähän huolestuttaa nuo miikat, mietin, että jääköhän tätä esim pipoon jos sen laittaa värjätyn tyven päälle? :D Varmaan jää... Pitää itekkin testailla tätä, mulla on sitä vaaleanruskeaa ja tummaa väriä tuolla odottelemassa. Nyt ehkä vähän jännittää :D Jännä myös huomata, että tuli vähän muutakin kuin ylistävää palautetta, mä oon jotenkin eksyny vaan lukemaan hyviä arvosteluita missä ei edes mainittu sitä, että tuo sotkee tai valuu pois :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis mä sovitin kaupassa hattua niin ainakin siihen hattuun jäi sikana tota väriä:'D Mutta tosin mälaitoinkin sitä tosipaljon mun tukkaan, että en tiedä jos laittaa vaan vähän tyveen niin sitten se ei ehkä sotkis niin paljon:'D Juu mäkin olin lukenut ja ihan hyvin vastasikin muuten odotuksia mutta tuo että se lähtee pois ja jää kii aika helposti, mutta en just tiedä jos laittaaa vaan vähän tyveen, niinkuin on tarkoitettu että sitten se ei varman sotke!

      Poista