torstai 31. maaliskuuta 2016

ARKIASU


Helou!
Nyt mennään jo ihan kevät fiiliksissä, joten pakko oli tässä vaiheessa julkasta nämä talvelta unohtuneet asukuvat, että voidaan sitten siirtyä keväisimpiin asuihin! Tää asu on niin perus mun arkiasua, ei mitään kummosta siis.
Oon ollu jotenkin ihan poikki koko tän viikon ja siksi täälläkin on ollut hiljaista. Nukuin pari yötä todella huonosti minkä takia oon ollut tooosi väsynyt. Mutta onneksi viikonloppu on jo edessa ja saa levätä, vaikka onkin töitä.

Mutta mulla ei oikeesti pyöri nyt yhtään aivot, joten jätän tän kirjottamisen ihan suosiolla tähän. Toivotaan, että keretään kuvata viikonloppuna vähän asukuvia, jotta voidaan palata täällä blogissakin normaaliin rytmiin. Mutta ei tästä piä ottaa ressiä, tää on kuitenkin se mukava harrastus, mitä pitää tehdä sillon kun on energiaa!

Mukavaa viikonloppua teille kaikille<3

4 kommenttia:

  1. ooh ihana huivi!!! ja muutenki koko asu nii nappi, ihanan rento mut silti tosi tyylikäs <3

    VastaaPoista
  2. Ihana arkiasu! Mä huitelen lähes tismalleen samoissa vetimissä työpäivinä :D Nuo lasit sopivat sulle muuten törkeän hyvin! :) Koitas saada vähän enempi unta nassuun, väsymys on kyllä tuttu tunne itellenikin, eikä se mitään herkkua ole :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:)!<3 Joo tämä on munkin luottoarki asu aina! Joo onneksi nyt viikonloppuna sai taas nukkutua, mutta aina nuo viikot jännittää saako unta, se ei nimittäin oo herkkua itse oon ihan toimintakyvytön ainakin nimittäin väsyneenä...

      Poista