perjantai 3. kesäkuuta 2016

PARIISI SPRING OPEN 2016

Helou!
Nyt ajattelin tulla vähän kertomaan teille meijän kisa reissusta! Tähän postaukseen kerron kisapäivästä ja Disneylandistä tulee sitten ihan oma postauksensa. Tähän postaukseen ei ollut hirveesti mulla kuvia ihan vaan sen takia kun kisapaikalla ei saanut itse kuvata ollenkaan. Otettiin kuitenkin myöhemmin onneksi joukkue kuvia niin sain niitä tänne teille!

Meijän reissuhan alkoi sillälailla mukavasti, että meijän Pariisin lento myöhästyi 3tuntia.. Ja oltiin tosissaan jo lentokentällä niin siellä sitten tapettiin aikaa, että päästään Pariisiin. Saavuttiinkin meijän hotelille myöhään yöllä. Me majoituttiin Disneylandin yhteen hotelliin, jossa oli länkkäriteema. Voin kertoo että siinä illalla matkaväsyneenä tää teema hotelli aiheuttii lievää hilpeyttä, ihan kun ois kävelly jossain leffa maailmassa kun käveli hotelli alueella.

Lauantaina oli sitten kisapäivä. Päivä alkoi mukavasti sillä että aamupalaksi oli pelkkää croisanttia ja nutellaa.. Että juu siinä oli hyvä yrittää saada urheijalle kelpoinen aamupala :'D Mutta onneksi sillä sai nyt mahan kuitenkin täyteen. Sen jälkeen mentiin takaisin hotellille ja alettiin laitautumaan esitystä varten. Tässä vaiheessa mua alkoi jännittii sillä siinä kisameikkiä tehdessä tajusi, että nyt todella on se päivä kun kisat on. Meillä oli hyvin simppeli kampaus sekä meikki, mikä oli hyvä niin ei tarvinnut ressata niitä erikseen.

No sittempä lähdettiinkin jo kisapaikalle ja voin kertoo, että tässä vaiheessa mua jännitti jo aivan sikana. Viimestään lämppä alueella muita katsoessa, mulla meinas tulla itku kun jännitti niin paljon:'D Siinä sitten tehtiin ohjelma kerran läpi ja eikun jännittämään verhon taakse. Sitten tuli meijän vuoro ja onneksi meijä ohjelma meni puhtaasti!!! Se siis mikään ei tippunut ja kaikki onnistui!! Meitsi sekosi vähän alun laskuissa ja tein pienen virheen, mutta onneksi se ei ollut kuolettavan vakavaa. Oli niin huippua olla matolla ja tehdä ohjelmaan kun meijän koko joukkueella oli niin hyvä fiilis ja sen tunsi miten kaikki nautti ihan täysillä siitä mitä siellä matolla tehtiin.
Meijän kisaohjelma voit katsoa täältä kun selaa sivua vähän alemmaksi jos joku haluaa nähdä!:)

Me tosiaan sijoituttiin toisiksi ja jäätiin voittajasta 0.11 pistettä. Mistä mä ainakin oli super ylpeä sillä voittaja joukkueella oli vaikeampi ohjelma ja silti me jäätiin vaan noin vähällä erolla heidän taakseen. Mun oma tavoite oli muutenkin kisoista puhdas ohjelma ja onneksi se tuli, kaikki pystyi jatkamaan reissua hyvällä mielellä. Mun on edelleen aina välillä pakko katsoa ohjelmaa sillä se fiilis, aaaaa se oli vaan parasta!<3

Illalla sitten hengailtiin Disney Villagessa ja seuraavana päivänä suunnattiin Disneylandiin, mutta siitä sitten omapostauksensa!
Nyt mun mentävä töihin,
mutta meillä oli ihan huippu reissu ja joukkue, onneksi lähdin nyt keväällä takaisin rakkaan harrastuksen pariin sillä tää kisareissu oli ainakin musta ihan huikea, kiitti vielä joukkuekavereille huikeesta matkasta<3

1. Ooooooo eikäää! Paljonpaljonpaljon onne koko tiimille <3 Mahtava kuulla, että kaikki meni nappiin, te likat ootte voittonne ansainneet <3 :) Ootan innolla Disneyladipostausta, mä olen itse ollut siellä viimeksi sylivauvana ja senkin muistan vaan kuvista... :D

1. Kiitos<3 aaa disneyland oli nii ihana maanantaina tulee sieltä postaus eträ on kunnolla ainaa se tehdä!:)

2. vau ihan mieletöntä!!! Onnea toisesta sijasta, ihan huippu saavutus!! Pakko katsoa kyllä teidän kisaohjelma tuolta fasesta! :) Onnea vielä<3

3. Tosi harmi, että teidän lento myöhästyi ja voin kuvitella, että tuollainen teema oikeasti huvittaa väsyneenä :D Sekä hei, aivan mahtavaa ja paljon onnea toisesta sijasta! <33

1. Juu, eka kerto kun lento myöhästyi ikinä.. Juu ei meinanny uskoo sitä teemaa kun oli päivän jo matkustanu ja joka puolella on vaan saluunoita:'DD Kiitos<3

4. Vitsi teillä on ollu varmaan upee reissu!! :) Onnee kakkossijasta♥ Ja joo, Ranskalaiset aamupalat on jotain niin kamalaa .. :D

1. Oli kyllä niin kivaa, kiitos<3 juu ei ainakaa tuo disneylandi aamupala sävyttäny...

5. Kuulostaa niin siistiltä kokemukselta!!! JA ONNEA! Ootte varmasti ihan mielettömän ylpeitä, ja sietääkin olla ♥♥♥ ^^

♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

1. Voi kiitos paljon, oon kyllä tosi ylpee meijän joukkuuesta<3

6. Onnea paljon!:) Todella hieno suoritus. Innolla odotan jo Disneylandpostausta, haluaisin sinne itekki joskus :)

1. Kiitos<3 Huomenna tulee postaus;) Sinne kyllä kannattaa mennä jos tulee mahdollisuus mä olin ainakin niiiin fiilareissa!