maanantai 4. heinäkuuta 2016

MONDAY


Heipsan!
Mites teillä on uusi viikko alkanut?
Mulla oli tänään vapaapäivä, niin uusi viikko sai kivan alun, Aamulla tein viimeinkin edes muutaman kesäkurssin tehtävän pois alta, mutta voin sanoa että aikamoinen urakka on kyllä edessä noiden kesäkurssien kanssa, mutta jospa ne nyt saisi tehtyä silti, lopussa kiitos seisoo. 
Tälle viikolle on muutenkin meillä mukavia suunnitelmia, Ensin mulla on parityövuoroa, mutta keskiviikkona suunnataan Kuopion viinijuhlille, mitä odotan kyllä kovasti! Siitä asti kun täytin 18 oon käyny jokavuosi viinijuhlilla, se on vaan niin kiva tapahtuma ja esiintyjät on aina olleet hyviä. Keskiviikkona esiintyy Teflon brothers ja Cheek, mistä kumpaakaan en oo ikinä nähnyt livenä, tai siis oon mä cheekin nähny livenä joskus tuhat vuotta sitten, ilmaiskeikalla Kuopion torilla, mutta musta tuntuu että keikalla on nyt vähän eri fiilis.

Tuntuu, että tää kesä menee ihan hullua vauhtia eteenpäin, sillä nyt viikonloppuna mennään myös Lahteen ja siellä Summer up festareille. Tuntuu, että ihan hetki sitten tuohinkin tapahtumaan oli vielä kuukausi, mutta nyt se on jo oven takana! Onneksi mun kesäloma vielä häämöttä edessä, niin ei tarvitse ressata nopeasti menevää aikaa. Elokuussa nimittäin on mun loma!! Vielä kuukausi duuni ja sitten otetaan rennosti.

Paita, shortsit, reppu - H&M / kengät - Converse

Nyt mulla ei oikein muuta tulin vaan päivittämään teille kuulumiset hyvin arkisten asukuvien kera,
Tultiin äsken juuri lenkiltä ja kohta on mukava köllähtää sänkyyn,
ihanaa viikon jatkoa teille kaikille<3

Ootteko te käynyt jo jollai festareilla? Jos ootte niin missä, tai onko joku muukin menossa vinkkujuhlille täällä kuopiossa tai lahessa summer uppiin?

6 kommenttia:

  1. Oiii, miten ihana asu!<3 Musta tuntuu kans, et tää kesä on menossa kovaa vauhtia jo ohi! :O Nautihan festareilla<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos<3 niinpä tuntu uettä päivät vaa vilisee ohi!! Minö nautin<<3

      Poista
  2. Vautsi Saara, niin upeita kuvia susta ja ihanat lasit <3 Mun pitäisi hakea omat silmälasit, kun ne nyt vihdoinkin on saapuneet, mutta ne ei kyllä sovi mulle yhtään niin hyvin mitä sulle lasit sopii! :)) Kesä menee kyllä kamalaa vauhtia ja pelkään, että se loppuu kesken. Toisaalta, pitää nyt nauttia kun pystyy :p Ps. Kivoja festareita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon<3 eiköhän ne sunkin lasit sovi hyvin sulle vaativaa ehkä hetken tottumiselle ainakun saa lasit uudet! Niinpä pitä ävaa muistaa nauttia joka hetkista!:) kiitos:)<3

      Poista
  3. Onpas ihana asu, vautsi! :) rakastuin tuohon reppuun!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 joo tuo reppu on kyllö oma lemppari aina kesällä:)

      Poista