sunnuntai 4. syyskuuta 2016

UUDET LASIT - SYYSKUU


Niin se vaan on, että kesä alkaa olla pikkuhiljaa ohi ja aika kääntää katseet kohti syksyä. Minulle syksy on aina ollut lempivuoden aika. Toki minulla on synttärit syyskuussa, minkä takia oon ihan synnynäinen syksyn lapsi. Mutta tykkään syksystä muutenkin, fiilistelen kynttilöitä, ruskaa ja neuleita. Minulle syksy on enemmän sellainen uuden alku, jollekkin se on voi olla uusi vuosi, minulle se on syksy.


 Syksyllä ottaa aina itseään niskasta kiinni. Viime vuonna syksy oli minulle todella uuden alku. Pääsin vihdoin opiskelemaan ja se toi paljon uusia tuulia elämään. Nyt syksy tarkoittaa kesän jälkeen kouluun palaamista ja arkeen palaamista. Syksyllä on ihanaa kun saa hyvällä omatunnolla rauhoittua ja katsoa vaikka päivässä yhden tuotantokauden  putkeen lemppari sarjaa (ei sillä, tein tätä koko kesän...), kun ei tule fiilistä että jää jostain paitsi, mikä ainakin mulla monesti kesällä tulee, kun tuntuu että pitää mennä pää kolmantena jalkana, että nauttii varmasti kesästä ja auringosta.


Syksyllä on ihana rauhoittua omaan kotiin. Sen takia sain kunnon siivous puuskankin tässä yksi päivä ja heitin kaikki turhat asiat roskiin ja heitin monta vaatetta ja tavaraa kirppiskasaan. Enää pitää vaan varata kirppis pöytä. Lähiaikoina minulla on muutenkin tullut tunne, että omistan ihan liikaa kaikkea, sillä loppujen lopuksi ihminen pärjää aika vähällä. Mutta silti kun vaatekauppoihin on saapunut syysmallistot niin himoitsen vaatekaapin uudistus:'D


Kuvituksena mun pärstä, ja uudet lasit! Sain viimeinkin aikaiseksi varattua ajan silmälääkärille ja nyt nään taas eteeni. Mieleisiä kehyksiä ei meinannut aluksi löytyä millään, mutta viimeiset kehytkset olivat sitten nämä ja vähän epäröiden nämä hyväksyin. Nyt kuitenkin kun silmä on näihin tottunut niin musta nää lasit oli oikein hyvä valinta.

Millä mielin te lähdette syksyyn? Onko ihan kamalaa kun kesä loppui vai fiilistelettekö syksyä niin kuin minä? 
Mitäs ootatte syksyssä eniten?

2 kommenttia:

  1. Mä ootan syksyssä juuri noita asioita mitä luettelitkin! :) ja hyvin sopii uudet lasit sulle :))

    VastaaPoista